Gå til innhold

Få opp sex lyst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er underlig lite kåt av meg. Elsker å flørte og føler meg bra med kroppen min, er ikke sjenert og har masse gutter som vil ha både forhold og sex. 

og jeg ønsker et forhold... men jeg vil ikke innlede noe, for da blir det jo sex :( har hatt masse sex ila livet, men det blir mer for å tilfredsstille fyren. Er gøy et par ganger, så blir det fort slitsomt og mas.

føler der jeg må starte er med onani. Men det frister så sykt lite. Jeg vil heller gjøre andre ting, for jeg er rett og slett ikke interessert 😂 kjenner godt til min egen kropp, testet ut mye av sex leketøy, men jeg er bare så sinnsykt lite kåt, og trenge på og prøve, kan gjøre at jeg får enda mer avsmak. 

noen som sliter med det samme? Er jeg bare et lite kåt menneske (aseksuell) og sånn er det bare? er det noen som har forandret seg og plutselig likt sex med rette mann?

hilsen kvinne 30 år

Anonymkode: 58631...24b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Før jeg hadde sex med mannen min, var jeg overhodet ikke lysten og så egentlig på sex som litt mas. Det er jo overalt! Lysten kom etterhvert - i takt med kjærlighet og trygghet.Jeg ønsket ikke å ha sex før vi giftet oss (!) og mannen min var mildt sagt overrasket, men respekterte det. Det ga meg en enorm respekt.

For meg er sex mye mer en teknikk og orgasme. Det er liksom en hel pakke av nytelse. Onani gir meg orgasme, men det er alt.

Jeg synes ikke du skal stresse med dette! Lysten kommer nok når den er klar. 

Du må ikke ha sex hvis du ikke vil. Du ønsker et forhold. Kunsten blir å finne en som ønsker det samme. Og jeg er overbevist om at de finnes.

I dag elsker jeg sex. Så slapp av. Nyt livet slik du vil leve det - ikke sånn alle andre mener du skal leve. 💜

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...