Miss.Hol Skrevet 29. september 2020 #1 Skrevet 29. september 2020 Var innom rema her i sted og bak meg kom 3 voksne kvinner, på min alder, + - 40 år. To av dem spritet, men tredje gikk rett forbi og bort til grønnsakene, som hun begynte å ta på. Jeg er nok påvirket av alt, men jeg kjente at jeg grøsset litt. Samtidig ser jeg det ofte, at folk bare går rett inn og ikke spriter seg. 3
Mynlen Skrevet 29. september 2020 #2 Skrevet 29. september 2020 Jeg gjorde det nettopp. Jeg vasket hendene før jeg gikk hjemmefra og tok ikke på noe underveis, så hvorfor skulle det være nødvendig? 28
Gjest byråkrati Skrevet 29. september 2020 #3 Skrevet 29. september 2020 At de enten kom rett hjemmefra eller spritet seg på forrige butikk og ikke tok på noe, så de spriter ikke igjen.
Iso1 Skrevet 29. september 2020 #4 Skrevet 29. september 2020 Pass på hva du selv gjør. Nytter ikke å passe på andre hele tiden! Jeg passer på meg selv og gjør det som passer meg best så får andre gjøre det som de vil. 20
norw Skrevet 29. september 2020 #5 Skrevet 29. september 2020 Mange som ikke skjønner at man både må gjøre det for spritingen i seg selv og for syns skyld. Vet ikke hvorfor det er så vanskelig å forstå for mange. 7
norw Skrevet 29. september 2020 #6 Skrevet 29. september 2020 Akkurat nå, Iso1 skrev: Pass på hva du selv gjør. Nytter ikke å passe på andre hele tiden! Jeg passer på meg selv og gjør det som passer meg best så får andre gjøre det som de vil. Helt feil innstilling, og det er viktig å ta opp dette som et tema. 5
Iso1 Skrevet 29. september 2020 #7 Skrevet 29. september 2020 Akkurat nå, norw skrev: Helt feil innstilling, og det er viktig å ta opp dette som et tema. Da får du gjøre det da vettu! Men ikke forvent at andre gidder. Folk har nok med sitt. 2
AfterTheRain Skrevet 29. september 2020 #8 Skrevet 29. september 2020 At de har sprit i bilen som jeg også har og har spritet hendene i bilen som jeg ofte gjør. 11
Hannah80 Skrevet 29. september 2020 #9 Skrevet 29. september 2020 Tenker at det er de samme folkene som jeg må be om å holde avstand når jeg står i kassakøen. Enkelte mennesker gir totalt faen. Og de kommer i alle aldre. 9
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 29. september 2020 #10 Skrevet 29. september 2020 (endret) . Endret 11. november 2023 av Nasse Nøff ❤
-Titania- Skrevet 29. september 2020 #11 Skrevet 29. september 2020 Jeg har egen sprit i bilen, og i veska. Noen ganger bruker jeg det istedenfor å bruke butikken sin. Noen blåser i det ja, andre har egen sprit, og bruker den. 3
miztyia Skrevet 29. september 2020 #12 Skrevet 29. september 2020 (endret) Jeg har stort sett med meg egen sprit, rett og slett fordi noen av typene sprit de har i butikkene lukter så drit... blir kvalm av lukta. Jeg spriter meg før jeg går inn og før jeg går ut. Det hender jeg får stygge blikk når jeg går forbi spritdispenseren, men det ignorerer jeg bare. Folk får tro hva dem vil, det florerer jo av dømmende mennesker. Endret 29. september 2020 av miztyia 15
AndreasBR Skrevet 29. september 2020 #13 Skrevet 29. september 2020 Hvis jeg bare skal inn for å ha en brus f.eks er det ikke alltid jeg spriter hendene.
SoWhat? Skrevet 29. september 2020 #15 Skrevet 29. september 2020 Jeg glemte det selv i dag. Litt koko i hodet etter smertestillende, så det er min unnskyldning. En vet aldri grunnen til at folk lar være, om en ser det. Jeg har fått vanen med å ikke ta på noe annet enn det jeg skal kjøpe da, så der går det på den vanesak nå. Heldigvis. 2
Gjest Blondie65 Skrevet 29. september 2020 #17 Skrevet 29. september 2020 Hvis det var meg du så burde du også se at jeg kom rett fra vasken med panteautomaten - dvs at jeg alt har vasket hendene. Finnes ikke dette alternativet vil du se meg sprite hendene samtidig som jeg krymper meg fordi det svir på hendene. Jeg tenker ikke så mye over hva andre gjør - prøver å passe på meg selv heller.
clyde Skrevet 29. september 2020 #18 Skrevet 29. september 2020 37 minutter siden, Hannah80 skrev: Tenker at det er de samme folkene som jeg må be om å holde avstand når jeg står i kassakøen. Enkelte mennesker gir totalt faen. Og de kommer i alle aldre. For noe tull. Barnehagen til mine barn ligger rett ved siden av en matbutikk. Bhg har masse håndsprit tilgjengelig og jeg spriter alltid hendene på vei inn og ut derfra. Når jeg da gjerne går inn på butikken for å handle så bruker jeg ikke håndspriten der siden jeg allerede har spritet hendene noen få minutter tidligere. Folk må passe sine egne saker tenker jeg. 7
Cuntzilla Skrevet 29. september 2020 #19 Skrevet 29. september 2020 Jeg tenker ikke over hva andre gjør, men jeg tenker at andre kan henge seg opp i hva jeg gjør, slik som TS. Halve Norge har jo deltidsjobb som koronapoliti nå. Så selv om jeg har kommet rett hjemmefra, nettopp vasket hendene, nettopp spritet dem med egen flaske, eller spritet på vei ut fra forrige butikk osv, så stikker jeg alltid pliktskyldigst hånda under spritdispenseren ved inngangen. Går man rundt på et kjøpesenter og er innom flere butikker så må man jo sprite til hendene faller av, selv om man ikke alltid har tatt på noe fra den ene butikken til den andre. 5
Frida Skrevet 29. september 2020 #20 Skrevet 29. september 2020 Jeg tenker ikke noe om dem som ikke spriter seg. Jeg spriter meg automatisk, hva andre gjør er opp til dem. Men er helt enig i at de fleste butikker har sprit som stinker ille. 3
Anbefalte innlegg