AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #1 Skrevet 29. september 2020 Hei! Snart er det fotografering i barnehagen og jeg lurer på om dere sender barna i noe fint eller om dere sender i det de alltid går med? Hvilke farger pleier dere å bruke? Hvis det er ute har jeg så lyst til bruke hjemmestrikk, er det greit å spørre de ansatte om de kan kle på henne den genseren når de tar bilde? Hvis de husker og det passer seg? Anonymkode: 6a05b...93b
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #2 Skrevet 29. september 2020 Pleier å ta på litt penere klær, ikke en utvaska joggedress liksom. Men syns heller ikke det skal være dress og ballkjole, det skal jo være barnehagebilde liksom! Hjemmestrikk passer fint nå syns jeg, hvertfall om de tar bilde ute (som blir finest syns jeg) Anonymkode: 998dc...b49 6
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #3 Skrevet 29. september 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Pleier å ta på litt penere klær, ikke en utvaska joggedress liksom. Men syns heller ikke det skal være dress og ballkjole, det skal jo være barnehagebilde liksom! Hjemmestrikk passer fint nå syns jeg, hvertfall om de tar bilde ute (som blir finest syns jeg) Anonymkode: 998dc...b49 Skal spørre om de tar bilde ute, for da er hjemmestrikk perfekt 😊 hun har så mye fint som er strikket til bruk for barnehagen. Vil gjerne be dem be henne ha den på under bildetakningen.. Anonymkode: 6a05b...93b 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #4 Skrevet 29. september 2020 Hos oss har de alltid tatt bare gruppebilder, og disse tas utendørs på et tidspunkt det er så kaldt at alle barna sitter i dress/parkdress. Anonymkode: bc619...afd
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #5 Skrevet 29. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Skal spørre om de tar bilde ute, for da er hjemmestrikk perfekt 😊 hun har så mye fint som er strikket til bruk for barnehagen. Vil gjerne be dem be henne ha den på under bildetakningen.. Anonymkode: 6a05b...93b Jeg gjorde det samme et år på høsten, ba de ta på strikkagenseren, ble så fint bilde! I år tok de bilder i juni da det var så varmt, så da ble det shorts og t-skjorte. De vil nok helst ta bilder ute da bildene blir finest da, men ikke alltid det går pga været. Anonymkode: 998dc...b49
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #6 Skrevet 29. september 2020 Pleier å sende i hjemmestrikket genser 😊 Anonymkode: d358f...7e3
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #7 Skrevet 29. september 2020 Her kler de ikke på barna finere klær. Det forstår jeg, for de kan ikke forholde seg til hva alle foreldrene ønsker at 47 barn skal ha på. De har på vanlige uteklær. Bildene vi har er med parkdress og vinterdress. Flotte bilder likevel. Anonymkode: 72adb...ae7 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #8 Skrevet 29. september 2020 Jeg tar på de finere klær. Gjerne som matcher da de også tar søskenbilde Anonymkode: ff133...bc5 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #9 Skrevet 29. september 2020 Så heldige dere er. Vi har aldri hatt fotografering i vår barnehage. Hadde valgt hjemmestrikk til mine Anonymkode: 88259...8b9 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #10 Skrevet 29. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Så heldige dere er. Vi har aldri hatt fotografering i vår barnehage. Hadde valgt hjemmestrikk til mine Anonymkode: 88259...8b9 Heldig ansatte i barnehagen din da, for den dagen er helt jævlig på jobb 😂 Verste kaosdagen i året. Anonymkode: 998dc...b49 7
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #11 Skrevet 29. september 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Heldig ansatte i barnehagen din da, for den dagen er helt jævlig på jobb 😂 Verste kaosdagen i året. Anonymkode: 998dc...b49 Foreldrene kan jo ta barna med til fotograf selv og ha på de klærne de ønsker. At foreldrene får billige bilder og fotografen tjener penger har da ikke barnehagen noe med, Anonymkode: c687d...8e4 4
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #12 Skrevet 29. september 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Heldig ansatte i barnehagen din da, for den dagen er helt jævlig på jobb 😂 Verste kaosdagen i året. Anonymkode: 998dc...b49 I min barnehage er det en ok dag, langt fra jævlig 😊 I år tok fotografen gruppebilde, portrettbilder og søskenbilder, alt gikk rolig og fint for seg. Til Ts, i vår barnehage legger foreldrene frem det barna skal ha på seg på plassen til barnet, så tar vi på det. Det går mye i hjemmestrikk. Anonymkode: d5674...4fe 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #13 Skrevet 29. september 2020 Tok på penere klær, typ med til byen en lørdag - klær. Ikke selskapspent Anonymkode: d5591...3bd 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #14 Skrevet 29. september 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Foreldrene kan jo ta barna med til fotograf selv og ha på de klærne de ønsker. At foreldrene får billige bilder og fotografen tjener penger har da ikke barnehagen noe med, Anonymkode: c687d...8e4 Ja, og det syns jeg er like greit. Fint å ta gruppebilde, men enkeltbilder og søskenbilder kunne foreldrene tatt privat 😊 Anonymkode: 998dc...b49 4
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #15 Skrevet 29. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: I min barnehage er det en ok dag, langt fra jævlig 😊 I år tok fotografen gruppebilde, portrettbilder og søskenbilder, alt gikk rolig og fint for seg. Til Ts, i vår barnehage legger foreldrene frem det barna skal ha på seg på plassen til barnet, så tar vi på det. Det går mye i hjemmestrikk. Anonymkode: d5674...4fe Kommer nok ann på størrelsen på barnehagen og hvor rutinert fotografen er. Skal sies at når vi byttet fotograf i år så gikk det mye fortere, og var ferdig på under en dag istedet for to dager. Anonymkode: 998dc...b49 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #16 Skrevet 29. september 2020 Her hadde han på lille lam ulldress og en fin strikket lue. Alle barna hadde på litt ekstra fine klær på seg på fotograferingen, mange hadde hjemmestrikk. Anonymkode: f0636...6ac 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #17 Skrevet 29. september 2020 Vi har utebilder i vår bhg der jeg jobber og vi kler ikke barna i annet enn uteklær. Da vi tok bilde var det veldig kaldt og vi var ute lenge. Da må de ha på seg uteklær. Dessuten skal ikke barna trenge å dolles opp på bilder, det blir kjempefine og naturlige bilder når det tas ute i uteklær! Anonymkode: 68e90...f58 4
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #18 Skrevet 29. september 2020 Vi har utebilder i vår bhg der jeg jobber og vi kler ikke barna i annet enn uteklær. Da vi tok bilde var det veldig kaldt og vi var ute lenge. Da må de ha på seg uteklær. Dessuten skal ikke barna trenge å dolles opp på bilder, det blir kjempefine og naturlige bilder når det tas ute i uteklær! Anonymkode: 68e90...f58 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #19 Skrevet 29. september 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hos oss har de alltid tatt bare gruppebilder, og disse tas utendørs på et tidspunkt det er så kaldt at alle barna sitter i dress/parkdress. Anonymkode: bc619...afd Neppe noe gruppebilde nå pga corona-tiltak. Anonymkode: f5807...f89
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #20 Skrevet 29. september 2020 Jeg pynter ikke opp barnet for barnehagebilde. Tar på vanlig klær. Barnet får være med å bestemme selv, og valget faller gjerne på noe barnet er glad i å ga på. Ønsker at bilde skal gjenspeile hvem barnet er i barnehagen. Ønsker jeg andre type bilder bruker jeg fotograf på privaten 🙂 Anonymkode: e76a5...a4c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå