AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #1 Skrevet 29. september 2020 Hvordan tilbereder dere potetene til pytt i panne? Leser at man kan kutte dem opp i terninger og steke den ukokt, eller er det best å koke dem før man steker dem med pølser og alt annet som skal i? Anonymkode: ffe1c...0c4
Meadow Skrevet 29. september 2020 #2 Skrevet 29. september 2020 Jeg synes det er best å koke de først med skallet på, skrelle de når de er kalde og dele de i biter før de stekes. Eller kjøpe en liten pakke med ferdig kokte poteter for enkelhets skyld. 4
Brunhilde Skrevet 29. september 2020 #3 Skrevet 29. september 2020 Jeg koker potene så de er nesten gjennomkokte, med skall, og kutter dem i biter før jeg steker dem, med skallet fremdeles på. Det er best, syns jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #4 Skrevet 29. september 2020 Jeg bruker kokte poteter hvis jeg har, men synes det blir aller best når jeg lager med rå poteter (men det tar en del lengre tid da). Anonymkode: 5a690...c8d
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 29. september 2020 #5 Skrevet 29. september 2020 Steker de rå, smaker best da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå