AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #1 Skrevet 29. september 2020 Jeg gjorde det slutt med x-en for 2 år siden. Han er en narsissist og mishandlet meg psykisk i mange år. Jeg fungerte som hans slave. Jeg var ikke ett eget menneske. Jeg bare fungerte der som et middel for han for å realisere hans ønsker. han klarte å manipulere meg til å kjøpe en bil og da tok opp et billån på 300.000kr det tok ikke lange tiden før jeg satt der å betalte alene billån på 3000kr i mnd + bompenger+bensin+forsikring i tillegg til parkeringsbøter i hytt å pine. klarte heldigvis til slutt å komme meg vekk fra han. I det jeg gikk satt jeg der med en bil som ikke var EU godkjent, avskiltet og 100 og noe tusen igjen i billån. Jeg har ikke hatt råd til å betale store summer for å fixe på det som måtte fixes for å få den godkjent og ingen ville kjøpe en bil som ikke var EU godkjent. Så bilen ble bare stående der. Etter bruddet begynte x-en å betale 3000kr i måneden til meg for å betale ned på billånet. Han har ikke betalt hver måned da han mange måneder ikke har hatt penger til å betale meg. Det vil da si at han skylder meg en god del penger disse to årene. nå er det slik at han har vært på verksted og fått fixet bilen av en venn han kjenner som jobber som mekaniker og har betalt kun 10% av den prisen det egentlig kostet. planen har vært å få bilen godkjent og å selge den. Jeg haaaaater den bilen. Den har gjort livet mitt så surt i mange år. men.... nå begynner jeg og x-en å ha evige krangler anngående bilen. Fordi nå kommer denne snikende psykopaten som en slange og mener at han skal ha bilen, altså beholde den fordi han tross alt har «betalt» meg 3000kr i mnd i 2 år for lånet på bilen selvom han har skippa over maaaaaange mnd uten betaling. Han har nå bilnøklene og tror han skal disponere den. Som nevnt han er en psykopat så det hjelper ikke å be han gi meg nøklene for det kommer han ikke til å gjøre. Og bilen står på mitt navn. så spørsmålet mitt er. Hva kan jeg gjøre ? Må jeg til politiet og si at x-en min har bilen min og nekter å gi meg den tilbake ? ja, jeg vet han er en taaaaper. Han klarer ikke å ha en jobb eller å skaffe selv det han ønsker. Han bruker kvinner til å oppnå materielle goder. jeg har til og med sagt til han at han kan få beholde bilen men da skal han fest betale meg alt han skylder meg for den bilen. I tillegg til 60.000kr som jeg punga inn for reparasjon på den bilen for noen år siden. Det er helt sykt at han tror at bilen nå er hans bare fordi han har betalt noen tusen lapper i mnd på bilen i 2 år. Når jeg har betalt lån+forsikring + bensin+bompenger osv... i 5 jævla år. Og skal liksom sitte her uten noen ting, hverken bilen eller få pengene for det. For en jææææævla psykopaaat. Jeg var såååå forbannet at jeg sa til han at jeg ville heller tent på bilen og brent den ned enn å la han beholde den. Han fortjener ikke den bilen ett sekund. For det første fordi han fikk den basert på å utføre psykisk mishandling på meg i mange år, han vet hvor mye jeg har slitet økonomisk i maaaange år på grunn av den bilen. Men han er psykopat han bryr seg ikke. Anonymkode: 23be6...cdc
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #3 Skrevet 29. september 2020 Du kan jo tenne på bilen ettersom den er din. Så får han ikke glede av den. Anonymkode: e3269...cc3 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #4 Skrevet 29. september 2020 Er både bilen og lånet registrert på deg, så selg den. Han kommer ingen vei rettslig med at han har betalt ned bitte litt på DITT lån. Anonymkode: f58bc...3f1 6
Gjest Alterego666 Skrevet 29. september 2020 #5 Skrevet 29. september 2020 Lett. Gi ham beskjed om at dersom du ikke får nøklene innen 24 timer, anmelder du ham for tyveri av bilen.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #6 Skrevet 29. september 2020 Vært gjennom akkurat det samme selv for noen år siden. Sa opp forsikringen og politianmeldte exen for å ikke levere tilbake min eiendel.Den ble avskiltet , da leverte exen min bilen kjapt når han skjønte hva neste skritt ble. Anonymkode: b684a...7e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå