AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #1 Skrevet 29. september 2020 Jeg har nylig "oppdaget" MBMJ. Vet at det merket var svært populær for mange år siden. Men da var jeg dilla på noe annet. Nå har jeg fått øyenene opp for MBMJ😂 Og jeg er spesielt interessert i de "klassiske" veskene, primært Percy og Natasha. Ser at man kun får kjøpt brukte nå. Er det noen som har erfaring med å kjøpe brukt MBMJ på Finn eller Tise? Er de ekte? Hørt at det finnes fake der ute😒 Anonymkode: b9ac8...d92
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #2 Skrevet 29. september 2020 Disse veskene er ikke blant de mest eksklusive og dyre, så de aller fleste som har lyst på en slik veske har nok råd til å kjøpe ekte vare.... På bruktmarkedet tviler jeg på at du må ut med så mye uansett, får nok et bra eksemplar helt ned i 500,- tipper jeg 😊 Anonymkode: af369...d9e
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #3 Skrevet 29. september 2020 De klassiske veskene lages ikke lenger. Så man får kun tak i de brukt. Sjekket litt på bruktmarkedet. Ikke mye bra til 500kr iallfall. TS Anonymkode: b9ac8...d92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå