Gjest Gjest_Tari_* Skrevet 25. juli 2005 #1 Skrevet 25. juli 2005 Vi skal ut og spise med sønnen vår på 2,5 år i dag og lurer i den forbindelse på om det er noen som har et forslag til et barnevennlig sted i Oslo? Barnevennlig i den forstand at det ikke blir altfor kjedelig for han?
Gjest Gjest_Tari_* Skrevet 25. juli 2005 #3 Skrevet 25. juli 2005 Er det der man får utdelt ballong og tegnesaker? Der har vi vært før tror jeg, det kunne jo sikkert ha fungert
Gjest Melk Skrevet 25. juli 2005 #4 Skrevet 25. juli 2005 Det vet jeg ikke. Men har sett de har noen ballonger og at mange har med barn. Er jo ikke stivt, og barna kan lage litt lyd uten at det gjør noe.
Gjest 1 Skrevet 20. mars 2006 #5 Skrevet 20. mars 2006 fridays har ballonger og tegnesaker til barna pluss egen barnemeny
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2006 #6 Skrevet 20. mars 2006 IKEA, veldig bra lekemuligheter for barn. Ikke så spennende restaurant, men dere kan sitte og drikke kaffe leeenge mens h*n leker etter middagen. Var der med ei lita jente selv, hun hadde ikke lyst til å dra hjem når vi var ferdige med vår kaffeslabras.
Jens Skrevet 20. mars 2006 #7 Skrevet 20. mars 2006 Peppes på aker brygge. Der har de eget lekerom. Syns ikke barn kan lage støy på Fridays. Var der forrige uke, og hadde blitt irritert av det.
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2006 #8 Skrevet 20. mars 2006 Vel, jeg lar være å gå på Fridays av støy-grunner: de spiller alt for høy musikk der! Hvis de spiller musikk, bør man kanskje tåle barn også? Jeg anbefaler Cafe M på Majorstuen eller flere av småstedene på Frogner og / eller Grûnerløkken.
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2006 #9 Skrevet 20. mars 2006 ville ikke tatt med barn på cafe M - ihvertfall ikke i den tro at de kan leke og utfolde seg. hva med clodeon? (selv om jeg i utgangspunktet er i mot små barn på restaurant siden mange andre gjester skaffer seg barnevakt nettop for å få litt fred) tingeling
*Emma* Skrevet 20. mars 2006 #11 Skrevet 20. mars 2006 Vi går ofte på Fridays nettopp fordi det er uformelt og de tåler litt. Det gjør ingenting om barna er litt høylytte og det gjør heller ingenting om de søler litt (plast duker). De får ballong og tegnestifter og maten er barnevennlig. Ellers går vi ofte på indisk eller kinesisk restaurant men Erlend er noen år eldre og elsker sånn mat.
Lilith Skrevet 20. mars 2006 #12 Skrevet 20. mars 2006 På Villa Paradiso på Grünerløkka har de kjempegod pizza og lekerom
Lionda Skrevet 20. mars 2006 #13 Skrevet 20. mars 2006 Hva med Mecca? De har lekerom og god mat og servitører som tåler å snuble i barn
Blackjack Skrevet 21. mars 2006 #14 Skrevet 21. mars 2006 Peppes på aker brygge. Der har de eget lekerom. Syns ikke barn kan lage støy på Fridays. Var der forrige uke, og hadde blitt irritert av det. ← Peppes på Aker Brygge er supert for barn! Der har de egen barneavdeling, så barna kan gjøre (nesten) som de vil uten å plage andre barnløse gjester.
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2006 #15 Skrevet 21. mars 2006 Trådstarter skulle ut og spise i fjor sommer....! Skjønner ikke hvordan noen kan dra opp sånne gamle innlegg igjen!
Gjest gjest1 Skrevet 21. mars 2006 #16 Skrevet 21. mars 2006 Trådstarter skulle ut og spise i fjor sommer....! Skjønner ikke hvordan noen kan dra opp sånne gamle innlegg igjen! ← Det er greit nok, men det er sikkert ikke bare trådstarter som liker å spise i Oslo, ei heller kun i fjor sommer... Dette er nok en like aktuell tråd da som nå
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2006 #17 Skrevet 21. mars 2006 Vi spiser ofte på Egon på Byporten, og på Fridays. God mat og uformell stemning begge steder, på Egon har de barnemat glass også på menyen til de minste barna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå