Gå til innhold

womanizer og din erfaring

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke meg du siterte, men jeg klarer ikke å komme ved kun fingre eller slikking. Ingen menn har vært tålmodige nok til å slike meg til orgasme heller da det tar ganske lang tid 😅

Anonymkode: 6dc29...293

Da har du vært med feil mann. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Hr. Aktiv skrev:

Da har du vært med feil mann. 

Godt mulig, men jeg skjønner godt at man går lei etter å ha holdt på i over en time og dama fortsatt ikke er i nærheten av å komme da :P

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Godt mulig, men jeg skjønner godt at man går lei etter å ha holdt på i over en time og dama fortsatt ikke er i nærheten av å komme da :P

Tja da er det noe som sier meg at tenningen ofte ikke er helt på topp sammen med feil forkus på de rette stedene. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den er for kraftig. Akkurat som jeg er for følsom. Kommer, men det er bare OK orgasmer. Har gjemt, liten klitoris.

Anonymkode: 04dec...a43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den er alt for voldsom dessverre, bortkastede penger for min del. Men skjønner at den kan være fantastisk for de som sliter litt med å oppnå orgasme. Jeg kommer sykt lett og for meg ble den bare utrolig vond:(

Anonymkode: a0eae...b44

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Satisfyer pro 2 her. Den er helt nydelig ❤️ Perfekt til kjappe hverdagsorgasmer!

Anonymkode: caff4...bb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke den er noe for meg. Jeg kommer lett, kan komme etter 3 min med slikking. Og klitoris er veldig følsom, og liten, nesten borte.

Anonymkode: 6367e...c5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har satisfyer pro, og har samme opplevelse som en del andre i tråden her - kommer fort, men orgasmen er blæh.

Anonymkode: 240b4...2f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får deilige orgasmer av Satisfyer, men jeg holder den litt på siden og ikke helt i vakuum. Og så må jeg tenke på noe sexy😇 

Anonymkode: caff4...bb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker det godt og føler meg meir følsom der ned i ettertid, i motsetning til vanlig vibrator som har mottsatt effekt. Bruker den ikke dirket på kilten, men nerven rundt. Om du forstår. 

Anonymkode: 53493...dc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har womanizer liberty. Bruker den også ved å bevege den ved siden av og såvidt inntil klitoris, med lite styrke. Dette gir intens og sterke orgasme. Det beste sexleketøy jeg har prøvd. 

Anonymkode: fc584...b9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en som kom best ut i test. Tror den fremdeles selges på Kondomeriet. Elsker den!! Pleier å supplere med dildo samtidig. Kommer hver gang ☺️

Anonymkode: 6f715...452

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...