AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #1 Skrevet 29. september 2020 Hei Jeg er ute etter et nytt leketøy og ofte hører jeg du må kjøpe womanizer. Sett litt på pris og ja det er jo forskjellige modeller ute. Og hvordan er støy nivået på leketøyet? Bor i et kollektiv hvor soverom ikke lang fra hverandre. Jada sex og slikt er ikke unaturlig for alle del. Men ha med seg en fyr hjem som de andre ser er mer ok i mine øyne. Enn å vekke oppmerksomhet en søndags morgen, med summelyd som forplanter seg i veggene. Overdrev nok litt her nå, men kan føles slik. • hvilken modell har du? • er lydnivået noe som plager deg? • tilslutt pris og nytelse er den verdt pengene? K-28 Anonymkode: 899c9...51a 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #2 Skrevet 29. september 2020 Den er veldig stille, men passer best til de som har stor eller utstående klitoris. Jeg synes ikke den var verdt prisen. Anonymkode: 2adc1...f2e 5
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #3 Skrevet 29. september 2020 Jeg har Pro. Lydnivået er ikke ille med mindre du "glipper" taket. Da lager vakumet litt lyd Jeg er utrollig fornøyd. Første gang jeg forsøkte var det ikke en høydare men nå har jeg funnet ut av den og kommer hver gang. Både alene og med en partner Tror mannen setter mer pris på den enn noe som ser ut som en kanin eller stor pikk han skal bruke på meg Anonymkode: 84ba4...8fd 4
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #4 Skrevet 29. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den er veldig stille, men passer best til de som har stor eller utstående klitoris. Jeg synes ikke den var verdt prisen. Anonymkode: 2adc1...f2e Stor, utstående klitoris. Ja de kan vel ikke lage til alle, men har ikke tenkt over det slik. Anonymkode: 899c9...51a
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #5 Skrevet 29. september 2020 Jeg har Womanizer Liberty. Ble veldig skuffet, for den er overrated etter min mening. Litt vanskelig å forklare, men når jeg kommer så er det ikke noe deilig engang. Og den bråker mye, ville ikke brukt den om jeg bodde med noen! Den blir uansett ikke brukt, fordi jeg er veldig misfornøyd. Den er sikkert god om du har veldig problemer med å komme ellers, for den er ganske sterk, men for meg blir det for mye Anonymkode: 50446...d10 6
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #6 Skrevet 29. september 2020 Starlet tror jeg den heter, veldig enkel. 4 nivåer. Helt fantastisk, lett å bli avhengig... Anonymkode: c04d2...ef9 3
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #7 Skrevet 29. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har Womanizer Liberty. Ble veldig skuffet, for den er overrated etter min mening. Litt vanskelig å forklare, men når jeg kommer så er det ikke noe deilig engang. Og den bråker mye, ville ikke brukt den om jeg bodde med noen! Den blir uansett ikke brukt, fordi jeg er veldig misfornøyd. Den er sikkert god om du har veldig problemer med å komme ellers, for den er ganske sterk, men for meg blir det for mye Anonymkode: 50446...d10 Det var jo leit å høre. Men du finner vel annet der ute. Er det som er litt synd når det koster såpass som det gjør Anonymkode: 899c9...51a
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #8 Skrevet 29. september 2020 Jeg har Womanizer Liberty og elsker den! Jeg fikk høre at mange venninner av meg elsket den, jeg hadde generelt aldri fått noe ut av onani, og i alle fall aldri kommet i nærheten av en orgasme, så jeg bestilte den. For noen med en 100% gjemt klitoris og ikke hadde et clue hvordan man "koser seg" så tok det litt tid i starten, rundt 30 minutter og så kom jeg for første gang. Jeg får orgasmer fortere nå, klitoris har kommet "ut" og er synlig, jeg lærer hva jeg liker, har generelt høyere sexlyst, og elsker den. Jeg synes ikke at den er helt lydløs, jeg tror heller ikke at min klitoris er stor nok for et ordentlig vakuum, og jeg kunne gjerne likt sterkere vibrasjoner i tillegg. Anbefaler den veldig likevel Anonymkode: dbcd9...1ce 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #9 Skrevet 29. september 2020 Jeg har ikke prøvd selv og heller ingen erfaring med womanizer, men kjøpte en "Satisfyer" som er mye samme til dama for å teste og hun kommer i alle fall hver gang og flere ganger.... Hun har ikke stor klitoris heller, men det er litt hard silikon så den må holdes ganske nøyaktig på rett plass for å få vakum og "god fit". Jeg regner med det er mye samme greia egentlig. Veldig gøye leker som fungerer bedre enn noe annet jeg har sett, men det er vel smak og behag... Anonymkode: a548f...2b6 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #10 Skrevet 29. september 2020 Har vanlig womanizer. Kommer fort, men det er ingen god orgasme. Den er ganske sterk for meg, så føler at jeg tisser på meg selv om jeg akkurat har vært på do. Anonymkode: 69ff5...455
Ariana807 Skrevet 29. september 2020 #11 Skrevet 29. september 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei Jeg er ute etter et nytt leketøy og ofte hører jeg du må kjøpe womanizer. Sett litt på pris og ja det er jo forskjellige modeller ute. Og hvordan er støy nivået på leketøyet? Bor i et kollektiv hvor soverom ikke lang fra hverandre. Jada sex og slikt er ikke unaturlig for alle del. Men ha med seg en fyr hjem som de andre ser er mer ok i mine øyne. Enn å vekke oppmerksomhet en søndags morgen, med summelyd som forplanter seg i veggene. Overdrev nok litt her nå, men kan føles slik. • hvilken modell har du? • er lydnivået noe som plager deg? • tilslutt pris og nytelse er den verdt pengene? K-28 Anonymkode: 899c9...51a Jeg får ikke til womanizer. Den jeg har selges inne lengre tror jeg, Womanizer Pro 40. Men jeg har prøvd den, og de ulike styrke-trinnene er enten for mye eller for lite. Men kjøpte nylig en «Satisfyer pro 2» og den var bedre 👌🏻 Den kom jeg i mål med, mye mer fornøyd, og er billigere enn womanizer. Du kan også sjekke ut denne videoen her, der 3 ulike merker med slike «suge-lufttrukk-leketøy» sammenlignes 😄 Lydnivå blir blant annet sammenlignet. Jeg ville anbefalt deg å gå for satisfyer isteden for womanizer 😄 https://www.sinful.no/satisfyer-pro-2-next-generation-klitoris-stimulator 4
Gjest Tamsi Skrevet 29. september 2020 #12 Skrevet 29. september 2020 Jeg synes den var en stor skuffelse mtp prisen. Og komplett umulig å bruke sammen med partner, skjønner ikke hvordan folk klarer det. Den må jo stå ca 90 grader på og ikke glippe taket, det blir bare knot synes jeg.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #13 Skrevet 29. september 2020 Ble skuffelse her også. Brukes så og si aldri. Anonymkode: ffbfe...ad7
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #14 Skrevet 29. september 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Stor, utstående klitoris. Ja de kan vel ikke lage til alle, men har ikke tenkt over det slik. Anonymkode: 899c9...51a Tull og tøys, kona har ikke stor og utstående. Hun elsker den og kommer hvor mange ganger hun orker. Den hun har kan du bytte med 2 forskjellige hetter. Helt suveren. Anonymkode: 90fe7...cbd 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #15 Skrevet 29. september 2020 Jeg har Satisfyer og den anbefales.... Har klitoris som gjemmer seg bort i følge kjæresten og det er ikke noen issues med å bruke den, annet enn at jeg mister sensitiviteten litt hvis den brukes for mye. Ikke så dyr heller hvis den ikke skulle falle i smak. Anonymkode: 4a83e...094 1
blaffen Skrevet 29. september 2020 #16 Skrevet 29. september 2020 Dama har en, Liberty tror jeg.. Er ikke 100% garanti for orgasme men heller ikke langt unna. Vi bruker den sammen, som oftest har jeg pikken inne i henne men av og til en finger. Den lager litt støy men om folk i naborommet prater eller ser på film tviler jeg på at de hører noe som helst. Om du gjør det under dyna dempes lyden. Om de skulle høre noe er det bare å si sannheten. Det burde de tåle i et kollektiv. 😛
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #17 Skrevet 29. september 2020 Jeg har en jeg kjøpte i 2015 så husker ikke hva modellen heter og kjøpte nylig DUO. Jeg er frelst 🙈 Jeg har aldri opplevd den orgasmen før 🥰 Anbefales!! Anonymkode: 7a4f5...bd1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #18 Skrevet 29. september 2020 5 timer siden, Tamsi skrev: Jeg synes den var en stor skuffelse mtp prisen. Og komplett umulig å bruke sammen med partner, skjønner ikke hvordan folk klarer det. Den må jo stå ca 90 grader på og ikke glippe taket, det blir bare knot synes jeg. Enig med denne. Anonymkode: 40612...e6d 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #19 Skrevet 29. september 2020 Jeg har en litt rimelig som jeg kjøpte på Kondomeriet, den elsker jeg. Pleier å bevege på den, så jeg får ikke det vakumet og dermed bråker den litt mer, men det er sånn jeg liker det. Har også en dyrere, men syns den er for sterk selv på det svakeste nivået, så den bruker jeg bare til nød. Anonymkode: acca6...462
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #20 Skrevet 29. september 2020 5 timer siden, Tamsi skrev: Jeg synes den var en stor skuffelse mtp prisen. Og komplett umulig å bruke sammen med partner, skjønner ikke hvordan folk klarer det. Den må jo stå ca 90 grader på og ikke glippe taket, det blir bare knot synes jeg. Mannen kan sitte på kne forfra, eller i skje (eventuelt kvinnen ligger på ryggen). Funker her🙂 Jeg er veldig glad i min, men tok noen ganger å bli vant med den og styrken. Anonymkode: c5604...381 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå