Gå til innhold

Kunne du som mann i tidlig 20-årene hatt sex med ei kvinne fra 30-35år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. eller for gammelt? 

Anonymkode: 6cda3...05c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde lurt på hva som var galt med henne egentlig. Mest det. Ikke naturlig match. 

Anonymkode: 48a6c...309

• Liker 2
Skrevet

Ja, gitt at hun ser bra ut ser jeg ikke problem med uforpliktet sex. 

Anonymkode: 0db54...e0d

• Liker 3
Skrevet

Tviler på det er noe problem. Jeg får stadig tilbud fra yngre menn.

Anonymkode: 51e27...8d3

• Liker 4
Skrevet

Er ikke ei på 33 for gammel for en på 23 da? Har ei venninne som forelsket seg i en i den alderen. Ts

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, gitt at hun ser bra ut ser jeg ikke problem med uforpliktet sex. 

Anonymkode: 0db54...e0d

Bare hun er pen og har flott kropp? :)

• Liker 1
Skrevet

Null problem. 35+ var mine go-to sexpartnere tidlig i 20-årene. Først fordi det var en fantasi med "milfs", men etter hvert så jeg de enorme fordelene med det. De som først var ute på søken (de er ganske lette å kjenne igjen) var ganske enkle å få til sengs, de var gode i senga og var stort sett enige om at det var kun sex det var snakk om. Fant etter hvert ut at jeg likte damer 40+ best, fordi de som regel var ferdige med barn, og enda mindre "styr".

Anonymkode: 2648b...184

• Liker 2
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

.. eller for gammelt? 

Selvsagt kunne jeg det, og mye eldre enn det også. Mye bedre de enn de i 20 årene både seksuelt og som samtalepartnere 😎

• Liker 3
Skrevet

Jeg har hatt sex med flere menn i tyveårene selv om jeg er ei dame i tredveårene. Null problem og de er ofte veldig utholdende og med på å eksperimentere. 

Anonymkode: cc67b...249

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

.. eller for gammelt? 

Altså... kommee ikke det helt an på hvordan hun ser ut og hvor bra hun holder seg? Carina Dahl er 35 som eksempel. 

Anonymkode: c55e8...e2d

Skrevet

Jeg er nok litt uenig i alle AB'ene her, som 24-åring ville jeg ikke ligget med en dame på godt over 30, for å være helt ærlig hadde det vært mer interessant med en 18-åring i førsteklasse på universitetet (er en hard pass på alle som ikke er studenter enda, men etter man er på universitetet tenker jeg det er innafor). Nå skal jeg ikke nekte for at jeg sikkert hadde villet ligge Natalie Portman som er 39, men det er på tross av alderen, ikke på grunn av den. Ikke at det er så relevant siden jeg har kjæreste, men interessant å se hvor anerledes alle her tenker. For min del er det hovedsaklig en utseendeting at et "ungt" utseende ser attraktivt ut, noe som uansett forfaller etterhvert, men noen selvsagt ser like bra ut selv om de er godt over 30 og som sagt, hadde ikke sagt nei om du ser like bra ut som Natalie Portman ;)

Skrevet

Er aktuelt for uforpliktende men for seriøst forhold vil man selvsagt finne noen der det ikke haster med å få barn.

Anonymkode: d0edf...40a

Skrevet

Kunne hatt sex med damer i 40 årene også. 

Skrevet

Synd jeg ikke er 20 år lengre🙈...men ja, jeg har nok ikke ville gått glipp av det igjen.

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså... kommee ikke det helt an på hvordan hun ser ut og hvor bra hun holder seg? Carina Dahl er 35 som eksempel. 

Men hun er sizequeen bare til opplysning.😅 

Anonymkode: 5d285...60e

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syntes ikke hun så så mye eldre ut enn 35, da..

Anonymkode: 308e6...c0f

Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg var veldig ung, uskyldig og konvensjonell når jeg var i den alderen. Jeg er redd jeg ville takket nei før jeg gikk hjem og blodrunket. 
Synd, jeg tror det kunne gitt en raskere seksuell modning og mange gode minner.

Skrevet
På 29.9.2020 den 15.00, AnonymBruker skrev:

.. eller for gammelt? 

Når jeg tenker tilbake til da jeg selv var 20, så var det helt utenkelig da.

Jeg drømte om dem som var et par år yngre enn meg.

Anonymkode: 8a040...02e

Skrevet
4 timer siden, Alterego666 skrev:

Jeg var veldig ung, uskyldig og konvensjonell når jeg var i den alderen. Jeg er redd jeg ville takket nei før jeg gikk hjem og blodrunket. 
Synd, jeg tror det kunne gitt en raskere seksuell modning og mange gode minner.

Tror du en på 22år lett ville hatt ei dame på 32år i senga? Hvis hun er deilig? 

Skrevet
På 29.9.2020 den 22.31, KapteinJ skrev:

Jeg er nok litt uenig i alle AB'ene her, som 24-åring ville jeg ikke ligget med en dame på godt over 30, for å være helt ærlig hadde det vært mer interessant med en 18-åring i førsteklasse på universitetet (er en hard pass på alle som ikke er studenter enda, men etter man er på universitetet tenker jeg det er innafor). Nå skal jeg ikke nekte for at jeg sikkert hadde villet ligge Natalie Portman som er 39, men det er på tross av alderen, ikke på grunn av den. Ikke at det er så relevant siden jeg har kjæreste, men interessant å se hvor anerledes alle her tenker. For min del er det hovedsaklig en utseendeting at et "ungt" utseende ser attraktivt ut, noe som uansett forfaller etterhvert, men noen selvsagt ser like bra ut selv om de er godt over 30 og som sagt, hadde ikke sagt nei om du ser like bra ut som Natalie Portman ;)

Ungt utseende ja. Men jeg er 31 år og ifølge andre har jeg et ungt utseende. Ser noe yngre ut :) (uten å skryte for mye) 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...