Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bestilte noe på nettet for litt siden og pakken kom med UPS.

De prøvde å levere den hos pappa (jeg bor ikke der lenger) men ingen var hjemme til å ta den i mot så de la igjen lapp hvor det stod at det skulle prøve igjen i 12 tiden i dag. Dette klarte jeg selvfølgelig å glemme ( lå og sov :sur: ) så de fikk ikke levert den nå heller.

Kommer de til å sende pakken tilbake nå? Eller prøver de en tredje gang?

Vil ikke miste det jeg bestilte. :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Gjest Dilla
Skrevet

Vet ikke hvor mange ganger de prøver, men kan du ikke ringe dem og evt avtale en tid da? Evt. kan du også hente pakken hos dem dersom du har mulighet til det.

Skrevet

Ring dem, hør om de kan levere den der du er nå, evnt. legge den igjen på posten til deg.

Skrevet

Jeg har ikke nr, men ba pappa ringe dem og høre hva som skjer (siden han har pakkenr. og).

Han sa de ikke kom til å legge den igjen på posten for de har ikke noe med hverandre å gjøre?

Skrevet

en liten digresjon, bare: jeg har også opplevd å komme hjem til lapp på døra - hvorfor i all verden ringer de ikke før de kommer? det hadde jo spart både oss og dem for mye ekstraarbeid. og det er vel ikke selvsagt at man er hjemme midt på dagen....?

ring ups, du :)

Gjest TomKrus
Skrevet

Min erfaring er at de prøver en to-tre ganger for så å legge igjen et telefonnummer du kan nå dem på for videre avtale om levering.

Skrevet
Jeg har ikke nr, men ba pappa ringe dem og høre hva som skjer (siden han har pakkenr. og).

Han sa de ikke kom til å legge den igjen på posten for de har ikke noe med hverandre å gjøre?

Hm ok. De har strengt tatt ikke det, men jeg har opplevd å fåp en pakke levert på posten av budet fordi jeg ikke var hjemme. Fikk hentelapp på postne og hentet den der. ;) Men er ikke sikkert at det er alle budfirmaer som benytter seg av dette. Det kan også hende at det var postens eget bud som kom med det (selv om det var på kvelden). Jeg vet ikke, jeg var som sagt ikke hjemme :ler:

Gjest gjest1
Skrevet (endret)

UPS gir ikke opp! Gå inn på ups.com og finn linken der du kontakter de, så kan dere avtale overlevering over mail. Men du må ha pakkenummeret. Der kan du også spore pakken din og se hva de har skrevet om levering der.

Hos meg prøvde de å levere 3 ganger før de satt den på vent. Jeg kontaktet de og da leverte de en dag vi avtalte. De jeg snakket med var kjempe service innstilt, så alt gikk helt fint.

Endret av Niko
Skrevet

Okej. *puste lettet ut*

Jeg var redd for at de kom til å sende den tilbake eller noe.

Eneste måten jeg er vant til å få pakke fra UPS på er når jeg var i USA og fikk jeg den ikke da ble den levert på hovedkontoret i leilighetskomplekset jeg bodde i. :tunge1:

Takk for all hjelpen! :klem:

Skrevet

Heisann

Jeg jobbet på importen hos UPS for et par år siden.

Mener å kunne huske at de førsøkte å levere 3 ganger før de evt leverte den på posten, eller du kan komme å hente den selv.

Ring kundeservice så ordner det seg sikkert.

De skal klare å finne pakken din selv om du ikke har trackingnummeret på pakken. De kan nemlig søke på navn til avsender / mottaker også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...