Gå til innhold

Opplevelsesgave til kjæresten

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Min kjæreste har bursdag i neste uke, og jeg ønsker å kjøpe en fin opplevelsesgave for han. Har allerede kjøpt noen gaver, men vil bruke litt ekstra for en fin opplevelse sammen. Vi bor på sørøst-landet. Lurer på om noen har noen fine forslag til hva jeg kan gi. Tenkte først en liten tur/retur med Kielferga, men det blir vanskelig når båten går så tidlig på fredager (sånn i forhold til jobb). Er det noen som vet om noen lignende turer som ikke vil kræsje med at vi jobber i ukedagene?

Anonymkode: e15e8...6e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Gustine94 skrev:

Youwhish.no der finner du mye opplevelser for par til en billig penge 😊

Signerer den! 

Har dere bil? Hva med å booke et hotellrom i grei avstand og kjøre dit? Så kan du kanskje ordne med en aktivitet - spa, bading hvis basseng, ølsmaking, leie kano, gå en tur eller liknende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte flytur som opplevelsesgave til min eks. Han ble kjempe glad og det var en fantastisk opplevelse 😊 hvis dere bor i nærheten av en liten flyplass som tilbyr sånt, så er det å anbefale på det sterkeste. Det går ut på at han får prøve å fly et småfly og det er plass til 2 personer ekstra så du får også blitt med 😊 

vet ikke helt hvor du bor, men jeg kjøpte 1 times flytur på Jarlsberg flyplass (Tønsberg) og det kostet 1800kr. 

Anonymkode: ea17e...09d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Escape room

Anonymkode: 00290...2fd

Tror escape rooms er dumt når man bare er to. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...