AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #1 Del Skrevet 29. september 2020 Hei! Min kjæreste har bursdag i neste uke, og jeg ønsker å kjøpe en fin opplevelsesgave for han. Har allerede kjøpt noen gaver, men vil bruke litt ekstra for en fin opplevelse sammen. Vi bor på sørøst-landet. Lurer på om noen har noen fine forslag til hva jeg kan gi. Tenkte først en liten tur/retur med Kielferga, men det blir vanskelig når båten går så tidlig på fredager (sånn i forhold til jobb). Er det noen som vet om noen lignende turer som ikke vil kræsje med at vi jobber i ukedagene? Anonymkode: e15e8...6e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gustine94 Skrevet 29. september 2020 #2 Del Skrevet 29. september 2020 Youwhish.no der finner du mye opplevelser for par til en billig penge 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PM75 Skrevet 29. september 2020 #3 Del Skrevet 29. september 2020 3 minutter siden, Gustine94 skrev: Youwhish.no der finner du mye opplevelser for par til en billig penge 😊 Signerer den! Har dere bil? Hva med å booke et hotellrom i grei avstand og kjøre dit? Så kan du kanskje ordne med en aktivitet - spa, bading hvis basseng, ølsmaking, leie kano, gå en tur eller liknende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 29. september 2020 #4 Del Skrevet 29. september 2020 Gavekort på The Well med hotellopphold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #5 Del Skrevet 29. september 2020 Anbefaler en natt i svevetelt! Anonymkode: d6625...7bb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #6 Del Skrevet 29. september 2020 Escape room Anonymkode: 00290...2fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #7 Del Skrevet 29. september 2020 Jeg kjøpte flytur som opplevelsesgave til min eks. Han ble kjempe glad og det var en fantastisk opplevelse 😊 hvis dere bor i nærheten av en liten flyplass som tilbyr sånt, så er det å anbefale på det sterkeste. Det går ut på at han får prøve å fly et småfly og det er plass til 2 personer ekstra så du får også blitt med 😊 vet ikke helt hvor du bor, men jeg kjøpte 1 times flytur på Jarlsberg flyplass (Tønsberg) og det kostet 1800kr. Anonymkode: ea17e...09d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvist Skrevet 29. september 2020 #8 Del Skrevet 29. september 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Escape room Anonymkode: 00290...2fd Tror escape rooms er dumt når man bare er to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 30. september 2020 #9 Del Skrevet 30. september 2020 Tretopphytte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå