AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #1 Skrevet 29. september 2020 Har du opplevd at lønningen kommer litt sent utpå tirsdag noen ganger, og ikke alltid fra morgenen? Syns de har vært seriøse så langt, men idag kom ikke lønna tidlig på morgenen som den pleier og venter enda. Hele tiden litt småskeptisk til dem. Noen som vet? Er de stort sett pålitelige og betaler lønna? Det er jo hardt arbeid for lite lønn ... Anonymkode: 38066...76e
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #2 Skrevet 1. oktober 2020 Jobbet der i typ 4 uker og synes dme var veldig pålitelig. Den første løna kom ikke så tidlig men var nok pga små ting som måtte endres bare å sende de «kundeservice» melding om det tar for langt tid Anonymkode: a18e9...be0
jabx Skrevet 1. oktober 2020 #3 Skrevet 1. oktober 2020 (endret) Svindel. Styr unna. Endret 1. oktober 2020 av jabx
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #4 Skrevet 2. oktober 2020 Hva er dette for noe? Jeg trenger en ekstra jobb men kan ikke ha faste arbeidstider pga min vanlige stilling. Tjener dere penger på dette eller er det bare vås? Anonymkode: 60603...e28
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #5 Skrevet 2. oktober 2020 4 hours ago, AnonymBruker said: Hva er dette for noe? Jeg trenger en ekstra jobb men kan ikke ha faste arbeidstider pga min vanlige stilling. Tjener dere penger på dette eller er det bare vås? Anonymkode: 60603...e28 Jobben går ut på å svindle folk. Anonymkode: eef34...c10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå