Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min gjennom 4 år gjorde det slutt med meg i romjula. Det kom veldig brått på meg, og jeg ble helt ødelagt. Han gjorde det helt klart at det er absolutt ingen mulighet for at vi kan bli sammen igjen. Jeg har gått inn i et nytt forhold nå, men føler meg som en hykler fordi jeg savner eksen så enormt mye.. Jeg innså ganske fort at det ikke kommer til å bli oss igjen, og jeg trengte å gå videre, men jeg er redd jeg aldri klarer å slå  meg til ro med at mannen i mitt liv glapp. Det var ikke et perfekt forhold, men jeg trivdes og jeg trodde helt ærlig at vi skulle være sammen resten av livet. Bruddet kom helt uten forvarsel. På grunn av økonomi måtte han kjøpe meg ut av huset vi eide sammen, og nå bor jeg i en liten leilighet som jeg ikke trives så godt i, har det mye dårligere økonomisk, savner huset vårt (som jeg aldri får råd til alene), savner å være i et forhold der jeg føler meg trygg. Den nye kjæresten min er helt super og jeg er glad i ham, men når han ikke er her tenker jeg nok like mye på eksen som på ham.. Hvordan klare å gå videre på ordentlig? Jeg synes ikke det har blitt noe lettere med tiden, den første måneden var det verst men etter det har det vært omtrent det samme.. Jeg hadde det bare så utrolig fint og jeg tror aldri jeg klarer å få det sånn igjen etter at jeg har opplevd hvordan det er å bli sviktet av den man elsker.

Anonymkode: 2e61f...58b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skulle aldri gått inn i et nytt forhold før du var ferdig med han. Det kan ta tid og det er ikke rettferdig mot den nye.

• Liker 9
Skrevet
40 minutter siden, CaramelDevil skrev:

Du skulle aldri gått inn i et nytt forhold før du var ferdig med han. Det kan ta tid og det er ikke rettferdig mot den nye.

Det kan godt hende at du har rett, og at jeg har forhasta meg inn i et nytt forhold. Jeg var nok ikke så klar som jeg trodde. Men nå som jeg først er her ønsker jeg ikke å gjøre det slutt heller, vi er glade i hverandre og jeg tror egentlig det er godt for meg å ha noe annet å fokusere på enn eksen.. Min nye kjæreste vet at jeg ikke har vært singel lenge, og han vet at bruddet var tungt for meg.

Anonymkode: 2e61f...58b

Skrevet

Han er ikke mannen i ditt liv når han ikke ville ha deg. Sjansen er stor for at ham du er med nå heller ikke er det, og først og fremst burde du nok vært en god stund alene og kommet ordentlig over eksen og leget såret han gav hjertet ditt. 

Anonymkode: 4a2f1...88f

• Liker 2
Skrevet

Jeg gikk også raskt videre etter det uventa bruddet med min eks. 

Jeg savner ingenting materiell fra eksen, men savner iblant tankene jeg hadde om et liv sammen. Drømmen om barn sammen. Den fine familien til eksen. Den jeg "var" med eksen. 

Jeg likte kjæresten min, var betatt til og med, men han var en fremmed. Ingen historie sammen. Ingen felles humor. Misforståelser i starten. 

Men gradvis har jeg vokst mer og mer inn i forholdet til kjæresten min. Han har blitt den jeg tenker på og drømmer om/med, elsker med og ler med. Eksen kjennes mer og mer som en drøm, eller ihverfall lenge sia. Nå har jeg slutta å svare hvis eksen tar kontakt. 

Anonymkode: 058c9...ae4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...