AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #1 Skrevet 29. september 2020 Har en del kontakt med noen folk i forbindelse med en interesse. En av dem er ofte lei, sinna og frustrert når vi driver med denne interessen, og har flere ganger sagt at vedkommende bare driver med dette for å snakke med meg. Det er nok ikke helt sant, men det er kanskje litt sannhet i det. Da stusser jeg litt når vedkommende ofte gir blaffen i det jeg sier. Ignorerer eller viser manglende interesse. Blir ganske håpløst å forholde meg til en person som ofte er uinteressert i det jeg har å si, særlig når vi ofte er oss to alene. Jeg har jo dette i bakhodet, og det blir ofte til at jeg lar være å si noe som følge av den manglende interessen. Har gitt tilbake med samme mynt når vedkommende forteller meg noe, viser noe osv, for å illustrere hvor lite ålreit det er og for å opprettholde en viss balanse i relasjonen, men virker ikke som at vedkommende endrer på noe som følge av det. Anonymkode: 40f6c...c12
Ensom Stjerne Skrevet 29. september 2020 #2 Skrevet 29. september 2020 Er det ikke bedre å kommunisere og være ærlig, i stedet for å drive med spill, hinte og speile den andre sin oppførsel?
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #3 Skrevet 29. september 2020 2 minutter siden, Ensom Stjerne skrev: Er det ikke bedre å kommunisere og være ærlig, i stedet for å drive med spill, hinte og speile den andre sin oppførsel? Uvisst. En konfrontasjon kan fort gjøre ting verre. Anonymkode: 40f6c...c12
Ensom Stjerne Skrevet 29. september 2020 #4 Skrevet 29. september 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Uvisst. En konfrontasjon kan fort gjøre ting verre. Anonymkode: 40f6c...c12 Jeg mente ikke å konfrontere, bare å lufte tankene sine sammen og ha respekt for at den andre kanskje har andre tanker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå