Gå til innhold

Vanlig at årlig service koster 5200 kr???

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 timer siden, Illuminatum skrev:

Det må være en produksjonsfeil når de holder bare 8 mnd. Ellers skulle nok TS hatt bilen på verksted flere ganger allerede om det var kjørt veldig mye

Forstår du virkelig ikke at tidsperspektivet er uvesentlig?? Det er ant. kjørte km. som betyr noe,derfor er 8 mnd totalt uvesentlig. Som jeg skrev i ett innlegg her, ingen garanti gis på slitedeler om ikke det kan påvises produksjonsfeil.Hvor vanskelig er det,egentlig???

Anonymkode: a5936...033

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, Perseus skrev:

Med mindre man har kjørt 30-50.000 km på 8 mnd så er dette åpenbart noe som skal gå på garanti.

Og kjører man 30-50.000 km på 8 mnd, så har man ikke leasingbil.

Og personangrepene kan du legge fra deg.

Om klossene holder 20 000,så mener du at garantien skal dekke dette?? Om klossene er nedslitt på 20000 så er det ikke garantisak om det ikke er produksjonsfeil,kjørestil har også mye å si. Har du bil med automat og driver for det meste bykjøring så holder aldri klossene 40-50000 km.Lurer på hvor mange av dere som egentlig har ny bil, og prøvd dere på en garantisak mot bilforhandler....dere vil nok bli skuffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Om klossene holder 20 000,så mener du at garantien skal dekke dette?? Om klossene er nedslitt på 20000 så er det ikke garantisak om det ikke er produksjonsfeil,kjørestil har også mye å si. Har du bil med automat og driver for det meste bykjøring så holder aldri klossene 40-50000 km.Lurer på hvor mange av dere som egentlig har ny bil, og prøvd dere på en garantisak mot bilforhandler....dere vil nok bli skuffet.

Reklamasjonsrett skal dekke dette. Bremseklosser skal holde mer enn 20000. Ved 40-50000 vil man ikke lengre ha en sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5200 er ikke dyrt. Jeg betalte 14 000 for service på min VW nylig. 

Anonymkode: f931c...fad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
På 1.10.2020 den 13.55, Gjest skrev:

Merkelig hvordan trådstartere ikke følger opp tråder når de stiller spørsmål...

De skriver som AB og får derfor ikke varsel om svar. Så de må sjekke manuelt. 
Mange ganger jeg ikke forstår hvorfor de spør som AB 🤷‍♂️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Service og vedlikehold på biler er blitt så dyrt nå at det lønner seg å rett og slett srkote bilen og kjøpe ny.

For 70 år siden pleide man å reparere sko, men nå er det billigere å bare kjøpe nye. Det samme har skjedd med biler.

Anonymkode: 31d09...59c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...