engasjertdame Skrevet 29. september 2020 #1 Skrevet 29. september 2020 Er det bare meg, eller er det altfor dårlig system for å rydde vekk røyksneipen på bakken? Jeg synes egentlig at alle som røyker burde kaste sneipen i søpla, enig?? Er det noen som vet om noen bra løsninger for å kaste sneipen, uten å være redd for å sette fyr på en søppelkasse?
Mezzosoprena Skrevet 29. september 2020 #2 Skrevet 29. september 2020 Mange søppelkasser har egne askebegre oppå eller på siden. Jeg tror ikke at det er så lurt å oppfordre til å kaste sneipen i søppelkassa, da det ofte kan føre til sterk røykutvikling. Ellers er det virkelig røykerne sitt ansvar å ikke kaste sneipen på bakken! 1
engasjertdame Skrevet 29. september 2020 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2020 Helt enig! Men det er fortsatt veldig interessant at ikke flere kaster i sneipkasser når det finnes rundt omkring. Forstår ikke hva som skiller en sneip fra et yoghurtbeger.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #4 Skrevet 29. september 2020 Røykere evner jo ikke engang å ta vare på egen helse, så å forvente at de skal klare å kaste sneipene på egnet sted er nok for mye forlangt. Anonymkode: d0a90...8f4 2
engasjertdame Skrevet 29. september 2020 Forfatter #5 Skrevet 29. september 2020 Er det det? Jeg mener vi burde finne bedre løsninger for å opplyse om hva som skjer med sneipen. Kanskje de ikke er klar over hvor den havner, og hvor skadelig den er?
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #6 Skrevet 29. september 2020 Røykere er generelt ganske fraværende mentalt når det gjelder egen røyking. Omtrent alle bare knipser fra seg sneipen der de står, selv om de ellers er ultrawoke antirasistfeministmiljøvernere. Anonymkode: f7299...edb
Galeocerdo Skrevet 1. oktober 2020 #7 Skrevet 1. oktober 2020 Veldig trist problem... Spørsmål her er hvem eier problemet? Noen som har noen gode idéer? Sen lurer jeg på hvordan vi kan lage en løsning før dette, skulle være gøy å høre hva dere tenker. Skal vi kanskje lage røyke-soner og tegne med stor tekst på bakken at det ikke er lov å kaste sneip på bakken?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå