AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #1 Skrevet 29. september 2020 Hei. Jeg er 35 år og mannen 42 og vi har hatt problemer med å bli gravide en god stund ( 3 år) vi har tatt det med ro og bare tenkt at det ikke har klaffet da jeg har jobbet turnus og vart mye borte i perioder.. men nå har jeg byttet jobb og skal holde meg"sengeliggende" i de riktige dagene😂.. jeg har vært på første Gyn undersøkelse i dag.. alt ser bra ut med eggstokker osv.. Har fått letrozol og skal begynne på dobbel kur i morgen..dag 4-9 fordi vi har prøvd lenge.. Har også tatt div prøver å sendt til medicus bare for å rulle ballen litt videre.. spennende tid i møte.. Har fått anbefalt b og d vitaminer, folat og myo insinol? Eller noe slikt.. har dere erfaring med dette? Tar multivitamin og satser på at det er greit nok å starte med.. er det noe annet man bør teste? Ser det er litt forskjell på når i syklus man bør ta hva.. tips? Mvh LL Anonymkode: 9d9b9...4d3 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #2 Skrevet 29. september 2020 Har dere ikke testet mannen 🤭 Anonymkode: 2efeb...cb2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #3 Skrevet 29. september 2020 Tråden stenges snart pga manglende overskrift. Anonymkode: 62a39...db3
supernaturalfan Skrevet 30. september 2020 #4 Skrevet 30. september 2020 På 29.9.2020 den 12.49, AnonymBruker skrev: Tråden stenges snart pga manglende overskrift. Anonymkode: 62a39...db3 Hæ?
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #5 Skrevet 30. september 2020 Gå inn på prøversdagbok og opprett ny tråd der🧡 Sikkert det moderator prøver å si .. Uten å si det 🤪 Anonymkode: 165a1...8fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå