Gå til innhold

Beste firma for renovering bad, Bergen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :) Noen fra Bergensområdet her som har et firma å anbefale for renovering av bad/våtrom?

Har hørt en del skrekkhistorier om slurvete/raske løsninger, og er litt redd for å "bli lurt inn" i noe jeg trodde var en god jobb - men som 2 år etterpå viser seg å ikke ha vært det. Så om noen kunne delt litt erfaringer og tips, hadde det vært supert! (Viktig med profesjonelt firma, som kan dokumentere arbeidet)

Takk på forhånd!

Anonymkode: 3885c...fa2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legg ut jobben på Mittanbud, få minst 3-4 firma på befaring, les tilbakemeldinger på Mittanbud. 

Skrevet

Var en tråd om dette for ikke så lenge siden, hvis du søker med det forstørrelsesglasset. 

Anonymkode: 8afcd...771

Skrevet
1 time siden, Annekkk skrev:

Legg ut jobben på Mittanbud, få minst 3-4 firma på befaring, les tilbakemeldinger på Mittanbud. 

Takk for svar! Har vurdert mitt anbud. Men har i utgangspunktet lyst på noen konkrete erfaringer, da jeg kjenner et par som har vært uheldige med firmaer derfra (tross disse har hatt toppscore på reviews). 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Var en tråd om dette for ikke så lenge siden, hvis du søker med det forstørrelsesglasset. 

Nå føler jeg meg skikkelig IT-noob her. Men finner ikke tråden når jeg søker? 🙈 husker du ca. hva den het?

Skrevet

Unngå de 123 bad eller hva de heter? De som har fått mye pepper i BA eller BT?

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Unngå de 123 bad eller hva de heter? De som har fått mye pepper i BA eller BT?

Der var den ja, takk!

Takk for tips, ikke hørt om 123 bad - skal notere det bak øret 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...