Gå til innhold

Han kommer ikke like fort som før..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mulig dette er rart å spørre om. Men jeg har sex hver dag med forloveren min. Jeg er gravid snart i tredje trimester. I begynnelsen av forholdet vårt kunne han komme nesten med engang .. men etter jeg tok opp med han at det gikk litt for fort så bruker han lengre tid nå. Mye bedre for meg og sexlivet er mye med krydret og bedre . Og noen ganger gjør vi det flere ganger på rad. Men jeg lurer på om det kan være at han bruker lengre tid på å komme fordi jeg kanskje er gravid eller han ikke er like tent på meg pga kroppen min? Jeg tenker altfor mye men jeg likte også på en måte at han kom fort for da virket det som han var veldig tent på meg. Han kommer hver gang men ikke like fort bare

Anonymkode: 7c495...e5a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mulig dette er rart å spørre om. Men jeg har sex hver dag med forloveren min. Jeg er gravid snart i tredje trimester. I begynnelsen av forholdet vårt kunne han komme nesten med engang .. men etter jeg tok opp med han at det gikk litt for fort så bruker han lengre tid nå. Mye bedre for meg og sexlivet er mye med krydret og bedre . Og noen ganger gjør vi det flere ganger på rad. Men jeg lurer på om det kan være at han bruker lengre tid på å komme fordi jeg kanskje er gravid eller han ikke er like tent på meg pga kroppen min? Jeg tenker altfor mye men jeg likte også på en måte at han kom fort for da virket det som han var veldig tent på meg. Han kommer hver gang men ikke like fort bare

Klassisk problemstilling:

- Han kommer fort fort, sexen er for dårlig. Jeg blir ikke tilfredsstilt.

-Han kommer ikke like fort som før. Han tenner ikke på meg eller vaginaen min er ikke like stram som før. 

Hvorfor snakker du bare ikke med istedet for å synse? Mest sannsynlighet har han trent på å holde ut lengre, men det blir jo umulig for oss å si noe om.🙂

Anonymkode: d9c92...fe9

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Klassisk problemstilling:

- Han kommer fort fort, sexen er for dårlig. Jeg blir ikke tilfredsstilt.

-Han kommer ikke like fort som før. Han tenner ikke på meg eller vaginaen min er ikke like stram som før. 

Hvorfor snakker du bare ikke med istedet for å synse? Mest sannsynlighet har han trent på å holde ut lengre, men det blir jo umulig for oss å si noe om.🙂

Anonymkode: d9c92...fe9

Ja jeg vil ikke klage liksom. Noen dager går det fort egentlig..men han har nevnt noe for en stund siden han er redd for å skade barnet under samleie.  Jeg er ikke bekymret for at jeg ikke er trang men ja. Føler meg mer sexy med magen enn før merkelig nok. 

Gjest vanSteike
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mulig dette er rart å spørre om. Men jeg har sex hver dag med forloveren min.

Håper du mener forloveden, hvis ikke er det nok et litt uortodokst spørsmål, ja... 😉

Ut over dette ville jeg ikke bekymret meg, dette kan skyldes noe så enkelt som at han har i bakhodet å være litt forsiktig siden graviditeten nok er ganske synlig etterhvert. Stress over situasjon kan til og med føre til ereksjonssvikt, så selv et lite snev av dette vil kunne påvirke ting.

Skrevet

Å ha sex hver dag over lengre tid, vil gjøre at de aller fleste trenger mer tid på å komme. Hvis han bevisst, eller ubevisst er redd for å skade fosteret,  så vil han trolig ikke peise på så hardt som ellers?  

Anonymkode: 610a6...431

Skrevet

Hvis han har sex med deg hver dag, så er det en god indikasjon på at han tenner på deg - og en god forklaring på hvorfor han greier å trene seg opp til å holde lenger 😉 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...