AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #1 Skrevet 29. september 2020 Hei Jeg er lærling i salgsfaget og jeg har jobbet siden september. Jeg har fått læreplass som jeg ikke trives spesielt. De andre ansatte (også lærlinger) sier masse dårlige ting om ledelsen, lønn, mye overtid jobbing osv. De har nesten bare ansatt lærlinger og jeg har på følelsen fordi vi har lav lønn. Lærlingene er ikke fornøyde heller. Jeg har hatt følelsen på at det ikke er et sted jeg tilbringe to år i. Jeg har ikke skrevet arbeidskontrakt engang men opplæringskontoret sier at de har frist en måned, det er snart gått en måned. Jeg har to muligheter å velge mellom: Bite tennene sammen å holde ut til fagprøven og så slutte. Eller slutte nå eller 6mnd og få meg et bedre sted å jobbe. Hva ville dere gjort og hvordan skal jeg håndtere dette? Mvh Lei lærling Anonymkode: a124d...d37
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #2 Skrevet 29. september 2020 Kontakt opplæringskontoret. Det er lov å si ifra. Og når du ikke har fått kontrakt som lovet, viser det enda en side av hvor lite seriøs bedriften er. Få med deg de andre slik at opplæringskontoret får et virkelig innblikk i hvordan bedriften driver. Anonymkode: 9cb61...b63
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #3 Skrevet 29. september 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kontakt opplæringskontoret. Det er lov å si ifra. Og når du ikke har fått kontrakt som lovet, viser det enda en side av hvor lite seriøs bedriften er. Få med deg de andre slik at opplæringskontoret får et virkelig innblikk i hvordan bedriften driver. Anonymkode: 9cb61...b63 Tusen takk for svar. Jeg skal si ifra med engang. Har ikke så lyst å jobbe der så mye lenger. Det er tungt og slitsomt når det er sånt. Føler meg bare lurt av ledelsen. Anonymkode: a124d...d37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå