Gå til innhold

Hvorfor må folk blande seg bort i privatlivet til andre at må/skal ha barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor må folk blande seg bort i privatlivet til andre at må/skal ha barn? Jeg er så lei av å høre dette maset at du skal ha barn?  
Kan jeg ikke få lov til å bestemme selv? Slik verden er blitt nå så får en ikke lov til å bestemme selv hva en vil. Det er slik at har en innovertiss og kan spre beina så må en ha barn. Og ikke minst så spiller det ikke rolle om en har økonomi til det eller ikke.

Hvorfor er det slik? Kan jeg ikke få lov til å bestemme selv? Hvorfor skal folk blade seg bort i andres liv? Jeg er drittlei av dette maset...

Ps! Ikke fortell meg at du ikke har opplevd dette maset.

Kjør debatt!!

Anonymkode: 07455...7ff

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Slik verden er blitt nå så får en ikke lov til å bestemme selv hva en vil.

Hæ?

Anonymkode: 5812c...9bd

• Liker 2
Skrevet

Er vel ikke så mye å diskutere her...? Jeg har ALDRI spurt noen når/om de skal ha barn, verken familiemedlemmer, venner eller kollegaer! Selvsagt er dette en privatsak. Jeg fikk barn tidlig selv da, så ingen har spurt meg heller.

Skrevet

Jeg har aldri spurt folk om barn (ut over veldig nære venninner der dette ble naturlige samtaler, men da snakket de om det selv, jeg spurte ikke).

Selv fikk jeg første barn som 35 åring og opplevde heller aldri at noen spurte meg etterhvert som jeg ble godt voksen. Selv ikke min mor spurte. Hun antok alltid at det var noe jeg selv valgte og snakke om, hvis jeg hadde behov for å snakke om det, noe jeg ikke hadde.

Opplever ikke at folk snakker om dette. Ikke i familie, venner eller jobb. Hvis du opplever mye av det TS, ville jeg sagt i fra på en hyggelig måte at dette anså jeg som privat.

Anonymkode: 9a738...d9a

• Liker 2
Skrevet

Jeg tenker at dette er en privatsak og ingen andres sak, er bare å ignorere dem.

Anonymkode: e01fb...c9a

• Liker 1
Skrevet

TS: Dere snakker om å ignorere de....hvordan skal en gjøre det når det mases hele tiden om at en må ha barn....det er ikke snakk om noe annet...

Det a dere ALDRI har opplevd det selv eller gjør det selv tror jeg ikke på.....dere er med i kubben dere også....bare innrømme det..

Anonymkode: c4beb...40f

Skrevet

Jeg sa en gang til en eldre brite jeg jobbet med at jeg var steril og ikke kunne få barn 😆 Jeg hadde allerede sagt ifra, flere ganger, at dette var noe han ikke hadde noe med og jeg ikke ville svare på slike personlige spørsmål. Han ble butthurt og fortsatte pushe og dra herkseteknikker om at man ikke måtte være så sur og det var normale spørsmål. Jeg er ikke steril, men det var gøy se kombinasjonen av lyspærene tennes og skam over egen påståelighet. 

Anonymkode: 0a7e4...9aa

Skrevet
23 hours ago, AnonymBruker said:

TS: Dere snakker om å ignorere de....hvordan skal en gjøre det når det mases hele tiden om at en må ha barn....det er ikke snakk om noe annet...

Det a dere ALDRI har opplevd det selv eller gjør det selv tror jeg ikke på.....dere er med i kubben dere også....bare innrømme det..

Anonymkode: c4beb...40f

Skal man le eller gråte av dette?

Anonymkode: 5812c...9bd

Skrevet

Kjenner noen som har fått kommentarer på det, de har blitt lettere oppgitt og ristet på hodet av det der og da bare.

Anonymkode: 4d4ea...da9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...