Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
På 3.10.2020 den 21.58, Brunhilde skrev:

Jeg også. Ser egentig ikke hensikten med julekalender for voksne, men det er jo opp til enhver hva man vil bruker pengene sine på. :)

Da lar du være å kjøpe da, jeg ser hensikten og kjøper 

Anonymkode: a4e74...b6a

• Liker 2
Skrevet
På 4.10.2020 den 10.09, Skogkatten skrev:

Angående Rituals, så står de oppført på grønn liste hos Dyrevernalliansen, som et selskap som IKKE tester hverken ingredienser eller ferdige produkter på dyr. Det er en av grunnene til at jeg bruker produktene deres.

Da tok jeg feil. Godt de ikke gjør det da. 

Anonymkode: 942bc...8b5

• Liker 1
Skrevet

Yves Roche har en til 500 kr (kjøpte med rabatt), liker produktene derfra. Kjøpte den til datteren min på 14. Har lyst på kalender selv også, men gambler på at hun ikke vil ha alt i sin 😄 Yngste får pakkekalender etter eget ønske «med litt godteri og litt gaver». Blir vel en runde på TGR, Normal og Søstrene Grene.

Anonymkode: befae...b40

Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Da lar du være å kjøpe da, jeg ser hensikten og kjøper 

Ja, det er jo det jeg sier, det er opptil enhver hva de velger å bruke pengene sine på. Var det så vanskelig å forstå?

Skrevet

Blir goodiebox sin i år. Er veldig fornøyd med produktene som kommer i boxene hver mnd så klarte ikke la være å bestille kalenderen også🤩 er også veldig fornøyd med babor sin, om noen har interesse av ansiktspleie:) 

Skrevet

Babor og smarties her 😅 Tipper jeg kjøper haribo og aquavitt til mannen 🙂

Anonymkode: 10875...ae9

Skrevet

Flaxkalender :) 

Hadde haribokalender et år, da jeg elsker gummigodteri. Men det er for små mengder😅 Fikk smaken på godteri og så var det bare noen få biter hver dag. Måtte supplere med annet godteri alle dagene. 

Anonymkode: 32d4d...a04

• Liker 1
Skrevet
På 4.10.2020 den 5.59, AnonymBruker skrev:

Har noen prøvd noen dyre erotiske kalendere ? Er en på coolstuff med ting til over 8000, men så koster den over 3000. Er litt redd for å kjøpe en til rundt 1000 kr og bare få ræl, små buttplugs, håndjern av dårlig kvalitet, teip, og slike kjedelige ting som man får i hvilket som helst nybegynnersett. 

Anonymkode: a8a01...16a

Det er noen som har laget unboxing video av den dyreste på YouTube. Det ser ut som helt ok kvalitet på ting, men jeg tror nok heller jeg hadde lagt pengene i noen få høykvalitetsprodukter. 

Sier seg selv at det ikke blir verdens beste kvalitet slike kalendere da man gjerne må ut med noen tusenlapper for å få høykvalitets håndjern i lær alene. 

Anonymkode: 2e758...fcc

Skrevet

Jeg vurderer sofapotetkalenderen coolstuff har. Har hatt Bulow og diverse fancy sjokoladekalendere tidligere. 

Skrevet
6 timer siden, Brunhilde skrev:

Ja, det er jo det jeg sier, det er opptil enhver hva de velger å bruke pengene sine på. Var det så vanskelig å forstå?

Ts spør hvilken kalender , da skjønner jeg ikke hvorfor du skriver det du gjør

• Liker 2
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Ts spør hvilken kalender , da skjønner jeg ikke hvorfor du skriver det du gjør

Det er ikke alt man behøver å skjønne ;)

Skrevet
På 3.10.2020 den 22.04, Frøyamor skrev:

Enig. De fleste er også fulle av ræl som aldri blir brukt. 

Skal love deg at Lakrids-kalenderen ikke er fylt opp med ræl, iallfall😊

De som er interessert i makeup/hudprodukter syns helt sikker ikke at de er fylt med ræl heller. Smak og behag😊

Anonymkode: a73a6...7fe

• Liker 3
Skrevet

Pärlans (karameller) har jeg tenkt til å kjøpe i alle fall 😋

julkalender_parlans-konfektyr-510x510.jpg

Anonymkode: 4813c...0e9

• Liker 1
Skrevet (endret)

Skin city sin, den er dyr, men gode produkter.

Endret av Solknapp
Skrevet

I fjor hadde jeg pascal og Molton Brown, begge var fantastiske.

Skrevet
På 3.10.2020 den 12.38, AnonymBruker skrev:

Prøver sinful sin i år når den kommer.

Og kjøpte kalender på tilbud etter jul, så den har ligget lenge og ventet nå! Yankee candle!

Hadde rituals i fjor, og så mye som stinker parfyme! Og om jeg ikke husker feil så tester de produkter på dyr..

Hatt pukkate et år.

Anonymkode: 942bc...8b5

Rituals tester ikke på dyr.

Anonymkode: e113a...ab0

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk denne, helt uten forvarsel, av eine bestevenninna mi 🥰❤️

Anonymkode: 674a0...898

Heldig du, så gøy å få noe helt uventet. Håper kaffen er god nå, at det er mange spennende smaker. :)

• 2 uker senere...
Skrevet
På 15.10.2020 den 5.11, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk denne, helt uten forvarsel, av eine bestevenninna mi 🥰❤️

Anonymkode: 674a0...898

Tusen takk for tips. Supert tips. Den skal jeg kjøpe til mamman min. Hun har sånn kaffemaskin og er litt forsiktig med å prøve forskjellige smaker og typer. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...