Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jentene på tunet sin adventskalender:

Adventskalender - Jentene på Tunet

Anonymkode: 90cf4...cdb

Skrevet

I fjor hadde jeg Body shop sin, men den var full av ræl, så det gidder jeg ikke mer. Rituals sin ser ok ut, men tror jeg heller går for en Flaxkalender.

• Liker 2
Skrevet

Har rituals og bodyshop allerede (de største), og har bestilt lookfantastic, goodiebox og molton brown sine. 

Og ja, jeg er fullt klar over at jeg har et kalender-problem 😅😅

Anonymkode: a483e...34f

• Liker 7
Skrevet

Prøver sinful sin i år når den kommer.

Og kjøpte kalender på tilbud etter jul, så den har ligget lenge og ventet nå! Yankee candle!

Hadde rituals i fjor, og så mye som stinker parfyme! Og om jeg ikke husker feil så tester de produkter på dyr..

Hatt pukkate et år.

Anonymkode: 942bc...8b5

• Liker 2
Skrevet

Lakriskalenderen fra By Bulow.

Anonymkode: 9cf13...f29

Skrevet
On 9/29/2020 at 8:26 PM, Paranøtt said:

Jeg kjøper flax kalenderen hvert år. Pleier faktisk å ha litt flax og ☺️

Jeg også. Ser egentig ikke hensikten med julekalender for voksne, men det er jo opp til enhver hva man vil bruker pengene sine på. :)

• Liker 3
Skrevet

Rituals tester på dyr ja. Ville ikke støttet dem. 

Anonymkode: b9163...9a3

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lakriskalenderen fra By Bulow.

Anonymkode: 9cf13...f29

Samme her. Har også kjøpt lookfantastic sin. 

Skrevet

Vi har denne. Alle andre voksen kalendere er bare fulle av ræl som ikke blir brukt. Parfyme, kremmer, te osv kan en kjøpe selv, så slipper en å fylle opp huset med dritt. 

FBB1AAE3-FB4C-446F-858A-B07C9C4FBE63.png

Anonymkode: b9163...9a3

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, Brunhilde skrev:

Jeg også. Ser egentig ikke hensikten med julekalender for voksne, men det er jo opp til enhver hva man vil bruker pengene sine på. :)

Enig. De fleste er også fulle av ræl som aldri blir brukt. 

• Liker 3
Gjest SmokeyEye
Skrevet

Rituals er oppskrytt, synes duften forsvinner ganske fort. 

Skrevet

Ikke rart søppelberget vokser sier jeg bare! Er ikke uskyldig selv, fikk bodyshop og rituals av kjæresten i fjor, men det fyller jo en svartsekk med søppel etterpå!😳

Anonymkode: cafb2...abf

• Liker 1
Skrevet

Blir flaxkalender og enten Kinder eller Smartieskalender i år

Skrevet

Har FRYKTELIG lyst på Rituals sin i år, men jeg har ryddet i badeskapet og for en måned siden innførte jeg shopstop av den slags. 

Kalender i år til meg... Nei, si det. Haribo kanskje?

Gjest Maxwell
Skrevet
24 minutter siden, Brunhilde skrev:

Hehe nei egentlig ikke jeg heller, men det er jo litt moro da 😉

Annonse
Skrevet

Har noen prøvd noen dyre erotiske kalendere ? Er en på coolstuff med ting til over 8000, men så koster den over 3000. Er litt redd for å kjøpe en til rundt 1000 kr og bare få ræl, små buttplugs, håndjern av dårlig kvalitet, teip, og slike kjedelige ting som man får i hvilket som helst nybegynnersett. 

Anonymkode: a8a01...16a

Skrevet

Jeg har bestilt tekalender fra A.C. Perchs, hev meg rundt med en gang den ble lagt ut 1. oktober. 

Angående Rituals, så står de oppført på grønn liste hos Dyrevernalliansen, som et selskap som IKKE tester hverken ingredienser eller ferdige produkter på dyr. Det er en av grunnene til at jeg bruker produktene deres.

• Liker 6
Skrevet

Blir ikke jul uten sjokoladekalender til 10 kr😂 sjokoladen smaker papp, men det hører jula med. Har hatt slik hvert år siden jeg var barn. Kjøper meg også flax-kalender. 

mannen og jeg vurderer å kjøpe fra kondomeriet også i år, men vi får se om vi er tidlig nok ute i år før det er utsolgt.

Anonymkode: 71b25...785

• Liker 2
Skrevet

Når bruker kalendrene å komme i butikk på f.eks Meny? Vil se utvalget deres før jeg bestiller noe på nett. 

Anonymkode: b9b20...0dc

Skrevet
På 3.10.2020 den 22.04, Frøyamor skrev:

Enig. De fleste er også fulle av ræl som aldri blir brukt. 

Jeg kjøper da ikke kalendere med ting som ikke blir brukt

Anonymkode: a4e74...b6a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...