Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har vært inne på denne siden en del.

Også kjøpt noe, men det var noe billig, som ble dyrt siden det var frakt + ekpedisjonsavgift.

Noen flere som har prøvd?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Prøvd og lite fornøyd. Ikke spesielt bra produkter, og så fryktelig billig ble det heller ikke.

Gjest gjest 0
Skrevet

Ja jeg har handlet der en del. Men jeg er enig at frakt og eksp gebyr gjør varene dyre. Jeg pleier å kjøpe flere ting om gangen for at det skal lønne seg.

Hvis du ikke vil ha flere ting kan det lønne seg å gå sammen med noen venner og kjøpe flere ting slik at dere kan dele på gebyrene.

Jeg er stort sett fornøyd med det jeg har kjøpt, men jeg vet og at mange av tingene deres blir kusntig dyre. Har også hørt gjennom en bekjent at eierene innrømmer at mye har dårlig kvalitet og blir solgt for høye priser. Vært forsiktige med å by! Vent helt til slutt og legg inn det budet du er villig til å betale for varen. Det som gjør at produktene ofte blir dyre er at man blir "hekta" på budrunden og gjør alt for å vinne den og glemmer hva man egentlig hadde bestemt seg for prisgrense.

Så det jeg mener er at man kan gjøre mange gode handeler hvis man planlegger litt og sjekker ut priser til lignende varer på forhånd. :)

Skrevet

Handlet der litt før, men etter at de forandret prisene for ekspedisjon og frakt har jeg sluttet helt. Litt synd for jeg syns det er kjempemoro!

En vare jeg bøy på og som jeg fikk for ca 30 kroner kom på 169 kr etter at frakt og ekspedisjonskostnaber var lagt til!!!!

helt uaktseptabelt og ikke noe jeg vil være med på

Skrevet

Hater Netthandelen :frustrert:

Handlet en del ganger, før jeg endelig fikk opp øya!

De overpriser de luxe, varene er billig dritt...

Før brukte de 'butikkpris' som veiledende pris, noe som var FULLSTENDIG

patetisk. Oppga f.eks at en eksklusiv juicepresse i stål kostet 500 kr i butikk, men denne har jeg sett for 99 kr i butikk (samme merke!). En knivkoffer med 'gode' kniver hadde en liksompris på 1500 kr (!), men samme koffert har jeg sett til 200 kr. Og det skal sies at disse knivene var ræva-dårlige, og laangt fra kokke-krav!

Et siste eksempel: kjøpte et fancy sjakkbrett i glass, butikkpris: 699,- Dette så jeg i butikk på tilbud til 99 kr!!! Og sjakkbrettet kom i en BILLIG papp-eske utgave som man altså ikke ville gi bort i gave likevel.

Nei, aldri mer Netthandelen!

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg også har nesten bare fått dritt der i fra.

Men en gang var jeg heldig. Kjøpte ecco sandaler til 353,- innkludert frakt og gebyr. Da var jeg fornøyd - de er kjempe gode å gå i for min gravide kropp :)

Så jeg er delt når det gjelder netthandelen. Men er enig i at gebyret for å handle der er alt for mye!

Gjest gjest1
Skrevet

uff ja, gebyrene er jo helt sinnsyke. Var en smule hekta på det for et års tid siden, har en del dritt derfra.

Skrevet

Kjøpte noe dill dall der for en tid tilbake, bl.a hårklippemaskin som ikke klippet i det hele tatt, fikk riktignok ny tilsendt i posten, men samme møkket...

Eneste eg har vært fornøyd med er en pidestall eg kjøpte derfra. Skal jo noe til at den ikke funker.. :ler:

Gjest Myztica
Skrevet

Har kjøpt ting der selv... blant annet en grillkoffert, fonduesett og noe til... Men jeg kommer nok ikke til å handle der mer. Ser ut som billigprodukter alt sammen. (fonduesettet var faktisk litt stilig, men har ikke prøvd det ut enda)

Men hovedgrunnen er at det blir ALTFOR dyrt med frakt :sur:

Skrevet

Kjøpte et hotell pass - noe jeg trodde var en gratis overnatting. Men neida, det var et pass hvor jeg fikk LITT rabatt på visse overnattinger. Hallo - hva skal jeg med det da? Frakten er jo RÅ dyr også.

Har kjøpt noen produkter som jeg var fornøyd med, men ikke nå i det siste. Masse dritt. Og som Smørblomsten sier, en del er billigere å kjøpe andre steder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...