AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #1 Skrevet 29. september 2020 Høres sikkert merkelig ut å klage på dette, men bor sammen med en alle tiders mann på mange områder, men han skal alltid gjøre ting så fort. Jeg blir stresset og det skaper veldig dårlig inneklima, særlig under hjemmekontor. Kjører han bil, ligger han helt oppi de foran. Det går i full fart inn i parkeringshus og det bråstoppes for fotgjengere. Hjemme blir kleavasken slengt på snoren, og kastet ned i skuffer. Han gjør veldig mye, men å skulle jobbe når det er banning, bestikk som slenges ned i skuffene og konstamt støy, hadde det vært bedre å la være. Det er ingen respekt for at jeg faktisk jobber eller ro når jeg skal spise. Anonymkode: 47e4c...490 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #2 Skrevet 29. september 2020 Kjenner meg igjen i dette ja. Har en mann med samme tendenser. Jeg tror det bunner i at HAN tror han fremstår som rask, effektiv og dyktig når han gjør sånt, mens egentlig er det bare stressende, bråkete og medfører ofte ekstraarbeid. Spesielt det med bilkjøring, "jeg er så flink og oppmerksom sjåfør med superreflekser, så jeg trenger ikke kjøre fint" tankegang. Det med å holde avstand til har han blitt flinkere med etter mange, mange påpekninger, men det er likevel mye rykk og napp kjøring og full gass gjennom svingene altså. Litt bedre etter at vi fikk barn, for ungene ble rett og slett bilsyke av kjøringen hans. Anonymkode: b1019...9de
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #3 Skrevet 29. september 2020 Å som jeg misliker sånne sjåfører. Alt det andre kunne jeg ha levd med tror jeg, men han hadde ikke fått kjøre med meg i passasjersetet. Anonymkode: 7eb48...528
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #4 Skrevet 29. september 2020 Har levd med en slik. Det var slamring med dører og kopper og fat ble knust da han ryddet kjøkkenet. Orket ikke mer. Det var flere ting som ikke fungerte da. Anonymkode: c01ae...3c2
Bernardette Skrevet 29. september 2020 #5 Skrevet 29. september 2020 Han høres direkte tilbakestående ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå