AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #1 Skrevet 29. september 2020 Jeg har et barn på tre år som har bodd fast hos meg, men vært hos sin far en dag i uken og annenhver helg. Barnet har nå begynt å være hos sin far annenhver uke, og både jeg og barnehagen var veldig spent på dette da han et ekstremt knyttet til meg. Men nå når han er hos meg igjen sier han med en gang han ikke får viljen sin eller blir lei seg at han vil til Pappa. Er dette normalt? Kjenner jeg blir så usikker når han sier det. Er det en typisk reaksjon? Anonymkode: 58206...3b3
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #2 Skrevet 29. september 2020 Typisk. Anonymkode: 58b29...e42 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #3 Skrevet 29. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har et barn på tre år som har bodd fast hos meg, men vært hos sin far en dag i uken og annenhver helg. Barnet har nå begynt å være hos sin far annenhver uke, og både jeg og barnehagen var veldig spent på dette da han et ekstremt knyttet til meg. Men nå når han er hos meg igjen sier han med en gang han ikke får viljen sin eller blir lei seg at han vil til Pappa. Er dette normalt? Kjenner jeg blir så usikker når han sier det. Er det en typisk reaksjon? Anonymkode: 58206...3b3 Helt vanlig. Det verste hos meg er da at da tror barnehagen at pappa er et bedre hjem. Fordi 3 åringen bare maser om å reise dit. Men der er det lite grenser og alltid gaver å få. Anonymkode: 49cdf...592
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #4 Skrevet 29. september 2020 Helt normalt. Anonymkode: 68f89...22c
Sillymilly Skrevet 29. september 2020 #5 Skrevet 29. september 2020 Det er nok bare barnets måte å "ta igjen" når det ikke får viljen sin. Jeg skulle ofte flytte til min far eller mor når jeg var liten, når det var noe jeg ikke var fornøyd med når jeg var hos den andre 😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå