AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #1 Skrevet 29. september 2020 Jeg er så sjukt spent! Så nervøs! Så forberedt, ikke minst. Jeg har fått en oppgave, og laget et løsningsforslag som jeg kan fremføre uten å kaste et blikk på papiret. Jeg er likevel så stresset at jeg nesten tisser på meg. Hvordan skal jeg klare å utvise ro, trygghet, selvsikkerhet og by på meg selv – når jeg rister inni meg og kjenner på «autoritetsfrykt»? Anonymkode: b2ec6...d4a
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #2 Skrevet 29. september 2020 Bevisst bruk av kroppsspråk! Du må rett og slett bare spille avslappet og full av selvtillit uten å virke ovenpå. Tenk at de skal overbevise DEG om at dette er arbeidsplassen du vil ha. Flott at du stiller godt forberedt! Kanskje er det overstått allerede? Hvordan gikk det? Anonymkode: a3674...e00 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #3 Skrevet 29. september 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bevisst bruk av kroppsspråk! Du må rett og slett bare spille avslappet og full av selvtillit uten å virke ovenpå. Tenk at de skal overbevise DEG om at dette er arbeidsplassen du vil ha. Flott at du stiller godt forberedt! Kanskje er det overstått allerede? Hvordan gikk det? Anonymkode: a3674...e00 Åh, men jeg vet jo så godt at dette er drømmeplassen. Det finnes tilsvarende arbeidsplasser, men ikke med samme spennende fagfelt, flotte ansatte og ultimate beliggenhet. Jeg passer perfekt inn, og de må bare se det. Intervjuet er om en time, og jeg imploderer av spenning snart. Men jeg skal prøve å ta frem min beste skuespiller, og så håper jeg det blir overbevisende! Anonymkode: b2ec6...d4a
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #4 Skrevet 29. september 2020 DU skal lage løsningsforslaget, så DU skal dermed ikke ha noen problemer med å huske hva det forslaget går ut på. Regner med du angrer nå på at du aldri tok på deg oppgaven med å presentere prosjekter på skolen i gruppen din. Anonymkode: 7c518...adb
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #5 Skrevet 29. september 2020 Øv deg på en venn eller foran speilet. Sånn gjør jeg det hver gang og har hjulpet☺️ Lykke til!😉 Anonymkode: 25e80...950
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #6 Skrevet 29. september 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: DU skal lage løsningsforslaget, så DU skal dermed ikke ha noen problemer med å huske hva det forslaget går ut på. Regner med du angrer nå på at du aldri tok på deg oppgaven med å presentere prosjekter på skolen i gruppen din. Anonymkode: 7c518...adb Det er jo litt vanskelig å huske fire A4-sider med detaljert informasjon og løsningsforslag som man har utarbeidet på få dager. Er det vanlig å kunne alt man skriver på rams på stående fot? 😅 Jeg blir litt nervøs, og da kan jeg få jernteppe og glemme hva jeg skal si. Har holdt flere presentasjoner på skolen, og det gjør det ikke enklere. Like nervøs hver gang. Anonymkode: b2ec6...d4a
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #7 Skrevet 29. september 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Øv deg på en venn eller foran speilet. Sånn gjør jeg det hver gang og har hjulpet☺️ Lykke til!😉 Anonymkode: 25e80...950 Takk! Jeg gjorde det i speilet. Prøvde til en venn, men det ble for teknisk for dem. Litt kjedelig rett og slett. Haha. Men update! Det gikk veldig bra, så nå krysser jeg fingre og tær 🤞🏻 Anonymkode: b2ec6...d4a 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #8 Skrevet 29. september 2020 Godt å høre! Krysser fingrene for at du kapret jobben😁 Anonymkode: a3674...e00
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #9 Skrevet 29. september 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk! Jeg gjorde det i speilet. Prøvde til en venn, men det ble for teknisk for dem. Litt kjedelig rett og slett. Haha. Men update! Det gikk veldig bra, så nå krysser jeg fingre og tær 🤞🏻 Anonymkode: b2ec6...d4a Så bra! Det spiller ingen rolle om det blir for teknisk for dem. Be dem stille spm som du kan vente deg. For å gjøre det gøyere, be de filme deg. Så kan du se på den igjen og igjen. Da er du mer bevisst på hvordan du fremstår☺️ Anonymkode: 25e80...950
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå