AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #1 Del Skrevet 29. september 2020 Jeg er 19 og har begynt å få viker! Det er for tidlig. Bør jeg skinne meg, eller finnes det noen behandling som funker?? Anonymkode: e77e8...5ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #2 Del Skrevet 29. september 2020 Du bør skinne deg. Anonymkode: 004a4...c5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Camilla Sadet Skrevet 29. september 2020 #3 Del Skrevet 29. september 2020 Kanskje du kan begynne å gå med tupé eller parykk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #4 Del Skrevet 29. september 2020 Hva gjør du på et kvinneforum? 🙈🙈 Anonymkode: f629b...4e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #5 Del Skrevet 29. september 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva gjør du på et kvinneforum? 🙈🙈 Anonymkode: f629b...4e5 Ny her? Det er mange menn her! 😄 Prøv å gi et svar som passer inn i tråden. Hei ts Recrea forte er vel det eneste som skal hjelpe, det er resept fritt, men du må bruke det hver dag og du må ha tålmodighet. Jeg lurer årå på om jeg skal begynne med det. Om du slutter så slutter effekten av recrea forte åså da. Google det Masse folk med gode resultater. Anonymkode: 6bebc...8e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 29. september 2020 #6 Del Skrevet 29. september 2020 Kommer an på hvor store vikene er:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #7 Del Skrevet 29. september 2020 Hadde du ikke vært 19, så kunne jeg sagt hårtransplantasjon.... men du er alt for ung til det 🙈 finnes noen som tatoverer litt skygge i hårviken også, for å få det til å se mer fyldig ut der... men igjen, du er bare 19 år, og det er kanskje litt ekstremt.. har du prøvd å skinne deg? jeg syntes skinna menn er sexy! hilsen jente 23 år Anonymkode: 4acec...e71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 29. september 2020 #8 Del Skrevet 29. september 2020 Menn med lite hår er sexy 🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #9 Del Skrevet 29. september 2020 11 timer siden, Camilla Sadet skrev: Kanskje du kan begynne å gå med tupé eller parykk? Nei altså, så unge gutter med falskt hår blir bare kleint, bedre å være skalla da. Anonymkode: 4c43a...d86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 29. september 2020 #10 Del Skrevet 29. september 2020 Det finnes noe stoff (medisinsk preparat, ikke kosmetikk) som faktisk hjelper, men jeg husker ikke hva det heter Ingen fortalte meg det når jeg var yngre, og nå er det for seint.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Camilla Sadet Skrevet 29. september 2020 #11 Del Skrevet 29. september 2020 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei altså, så unge gutter med falskt hår blir bare kleint, bedre å være skalla da. Anonymkode: 4c43a...d86 Hvis han hadde lyst på langt hår f.eks, mente jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #12 Del Skrevet 29. september 2020 https://relis.no/sporsmal_og_svar/relisdb/2-2606 Anonymkode: 5cd25...0a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #13 Del Skrevet 29. september 2020 5 timer siden, BethD skrev: Menn med lite hår er sexy 🥳 Absolutt! 😊 Anonymkode: 6bebc...8e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #14 Del Skrevet 30. september 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Ny her? Det er mange menn her! 😄 Prøv å gi et svar som passer inn i tråden. Hei ts Recrea forte er vel det eneste som skal hjelpe, det er resept fritt, men du må bruke det hver dag og du må ha tålmodighet. Jeg lurer årå på om jeg skal begynne med det. Om du slutter så slutter effekten av recrea forte åså da. Google det Masse folk med gode resultater. Anonymkode: 6bebc...8e4 Ja, og når han en gang ikke gidder å bruke Recrea så kommer han til å miste dobbelt med hår. Pluss at det kan gi utslett. Har bare lest negativt om Recrea, hvor er de masse folk med gode resultater?? Anonymkode: f629b...4e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå