Gå til innhold

Viker

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 19 og har begynt å få viker! Det er for tidlig. Bør jeg skinne meg, eller finnes det noen behandling som funker??

Anonymkode: e77e8...5ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva gjør du på et kvinneforum? 🙈🙈

Anonymkode: f629b...4e5

Ny her? Det er mange menn her! 😄 Prøv å gi et svar som passer inn i tråden.

Hei ts :) Recrea forte er vel det eneste som skal hjelpe, det er resept fritt, men du må bruke det hver dag og du må ha tålmodighet. Jeg lurer årå på om jeg skal begynne med det. Om du slutter så slutter effekten av recrea forte åså da. Google det :) Masse folk med gode resultater.

Anonymkode: 6bebc...8e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde du ikke vært 19, så kunne jeg sagt hårtransplantasjon.... men du er alt for ung til det 🙈 finnes noen som tatoverer litt skygge i hårviken også, for å få det til å se mer fyldig ut der... men igjen, du er bare 19 år, og det er kanskje litt ekstremt.. 

har du prøvd å skinne deg? :) jeg syntes skinna menn er sexy! 

hilsen jente 23 år

Anonymkode: 4acec...e71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Camilla Sadet skrev:

Kanskje du kan begynne å gå med tupé eller parykk?

Nei altså, så unge gutter med falskt hår blir bare kleint, bedre å være skalla da.

Anonymkode: 4c43a...d86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes noe stoff (medisinsk preparat, ikke kosmetikk) som faktisk hjelper, men jeg husker ikke hva det heter :( Ingen fortalte meg det når jeg var yngre, og nå er det for seint.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei altså, så unge gutter med falskt hår blir bare kleint, bedre å være skalla da.

Anonymkode: 4c43a...d86

Hvis han hadde lyst på langt hår f.eks, mente jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ny her? Det er mange menn her! 😄 Prøv å gi et svar som passer inn i tråden.

Hei ts :) Recrea forte er vel det eneste som skal hjelpe, det er resept fritt, men du må bruke det hver dag og du må ha tålmodighet. Jeg lurer årå på om jeg skal begynne med det. Om du slutter så slutter effekten av recrea forte åså da. Google det :) Masse folk med gode resultater.

Anonymkode: 6bebc...8e4

Ja, og når han en gang ikke gidder å bruke Recrea så kommer han til å miste dobbelt med hår. Pluss at det kan gi utslett. Har bare lest negativt om Recrea, hvor er de masse folk med gode resultater??

Anonymkode: f629b...4e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...