AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #1 Skrevet 28. september 2020 Og kjente det med eksene. Jeg mistet litt lysten pga de ordene. Overreagerer jeg? Anonymkode: 44fa7...e21
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #2 Skrevet 28. september 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Og kjente det med eksene. Jeg mistet litt lysten pga de ordene. Overreagerer jeg? Anonymkode: 44fa7...e21 Nei. Men hvorfor tror du han sa det? Fordi han ville være sikker på at det er godt for deg? Eller som en slags klage? Stor forskjell:-) Anonymkode: f58c4...548 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #3 Skrevet 28. september 2020 Forståelig. Dette er jo veldig rart. Har han liten penis? Når jeg kommer strammer det seg så hardt der nede at mennene alltid har kommet nettopp på grunn av det. Det blir usannsynlig trangt, og kombinert med at det er søkkvått er det jo nesten umulig for mannen å komme. Ikke for å være frekk men er du sikker på at du faktisk får orgasme? Anonymkode: 21c76...e94
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #4 Skrevet 28. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Forståelig. Dette er jo veldig rart. Har han liten penis? Når jeg kommer strammer det seg så hardt der nede at mennene alltid har kommet nettopp på grunn av det. Det blir usannsynlig trangt, og kombinert med at det er søkkvått er det jo nesten umulig for mannen å komme. Ikke for å være frekk men er du sikker på at du faktisk får orgasme? Anonymkode: 21c76...e94 Jeg mener så klart nesten umulig for mannen å IKKE komme. Anonymkode: 21c76...e94 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #5 Skrevet 28. september 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Men hvorfor tror du han sa det? Fordi han ville være sikker på at det er godt for deg? Eller som en slags klage? Stor forskjell:-) Anonymkode: f58c4...548 Jeg tok det som en klage ja. Anonymkode: 44fa7...e21
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #6 Skrevet 28. september 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forståelig. Dette er jo veldig rart. Har han liten penis? Når jeg kommer strammer det seg så hardt der nede at mennene alltid har kommet nettopp på grunn av det. Det blir usannsynlig trangt, og kombinert med at det er søkkvått er det jo nesten umulig for mannen å komme. Ikke for å være frekk men er du sikker på at du faktisk får orgasme? Anonymkode: 21c76...e94 Ikke liten nei. Anonymkode: 44fa7...e21
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #7 Skrevet 28. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ikke liten nei. Anonymkode: 44fa7...e21 Da spør jeg igjen. Er du sikker på at du får orgasme? Når du onanerer for deg selv så bruker du fingrer inni deg og kjenner når du kommer. Kniper du godt rundt fingrene eller ikke når du oppnår orgasme? Anonymkode: 21c76...e94 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #8 Skrevet 29. september 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da spør jeg igjen. Er du sikker på at du får orgasme? Når du onanerer for deg selv så bruker du fingrer inni deg og kjenner når du kommer. Kniper du godt rundt fingrene eller ikke når du oppnår orgasme? Anonymkode: 21c76...e94 Kniper godt og blir litt borte når jeg kommer. Noe som resulterer i at han stopper og spør om det går bra. Anonymkode: 44fa7...e21
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #9 Skrevet 29. september 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Kniper godt og blir litt borte når jeg kommer. Noe som resulterer i at han stopper og spør om det går bra. Anonymkode: 44fa7...e21 Jeg synes det høres ut som han ikke leser deg så godt. Dette høres litt dumt ut, men hva om at du sier fra 'nå kommer jeg snart' og 'nå kommer jeg, ikke stopp'? Virker som han er usikker på om han greier tilfredsstille deg. Vil også tipse deg om å massere egen klitoris for å oppnå kraftigere orgasme, hvis du ikke har prøvd. Anonymkode: f58c4...548 6
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #10 Skrevet 29. september 2020 Syns jeg leste noe av det samme på en tråd her litt tidligere. Har han ikke blitt bedre? Anonymkode: 4cb5e...add
nomore82 Skrevet 29. september 2020 #11 Skrevet 29. september 2020 Dette varierer veldig. Jeg har en helt gjennomsnittlig størrelse og klarer svært sjeldent å kjenne at dama kommer via penisen. Noen strammer så kraftig at jeg kjenner det i det rette stillingen, men det i seg selv er ingen garanti for at hun har kommet etter min erfaring. Mye her går på å lære hverandre å kjenne. De første gangene må begge både være ekstra tydelige på hva de liker og hva de opplever, og følge ekstra godt med på kroppsspråk. Etterhvert så lærer man hverandre å kjenne og vet hva som som skjer med den andre parten underveis. Hun jeg treffer mest nå har en spesiell rytme i rykningene i kroppen. Hun har rykninger underveis også men på orgasmen er rytmen særegen. Kjenner jeg den så vet jeg at jeg har gjort en god jobb Så ta kommentaren for det den er, et tegn på at dere bør kommunisere bedre i senga og rydde opp i forventningene deres til et ligg 3
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #12 Skrevet 30. september 2020 På 29.9.2020 den 1.44, AnonymBruker skrev: Jeg tok det som en klage ja. Anonymkode: 44fa7...e21 Vi vet ikke kontekst her. Mange er fryktelig selvbevisst rundt sex, og vil ta enhver diskusjon eller opplysning som kritikk. Med eksen ga det meg svært lite å ha penis inni henne under orgasmen. Likte mye bedre å ha et par fingre der, da kunne jeg virkelig kjenne hvordan musklene jobbet. Anonymkode: 0eb70...cc0 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #13 Skrevet 30. september 2020 Forklar han at når du "blir borte" så kommer du. Forklar at folk er forskjellige. Han er sikkert redd for at du faker og er utilfredsstillt. Men forsikre han én gang til at du får orgasme, og fortsetter han å mase, be han slutte. Anonymkode: 011d3...8d7 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #14 Skrevet 30. september 2020 Det viktigste her er vel i grunnen om DU kjenner at du kommer! Anonymkode: 7b78a...3a4 4
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #15 Skrevet 30. september 2020 Ja jeg skjønner den følelsen... har også fått den men da som regel under mindre orgasmer. Kanskje bedre kommunikasjon kan hjelpe? Vis forspillet ikke er blitt gjort riktig da er det desverre mangelvare på en ordentlig orgasme ihvertfall her i gården. Du kan jo addresse han å spørre han hva han mente med det, for å komme igang med kommunikasjonen? Dersom det er et problem for han som han ikke evner å se eksempelvis i et annet lys så er det kanskje like greit å gå hver for sitt. Anonymkode: abd78...b3b
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #16 Skrevet 30. september 2020 På 29.9.2020 den 2.06, AnonymBruker skrev: Jeg synes det høres ut som han ikke leser deg så godt. Dette høres litt dumt ut, men hva om at du sier fra 'nå kommer jeg snart' og 'nå kommer jeg, ikke stopp'? Virker som han er usikker på om han greier tilfredsstille deg. Vil også tipse deg om å massere egen klitoris for å oppnå kraftigere orgasme, hvis du ikke har prøvd. Anonymkode: f58c4...548 Uff. Ikke si det. Med en gang jeg hører det så er jeg ferdig også. 😊😅 Anonymkode: 26541...241
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #17 Skrevet 30. september 2020 På 29.9.2020 den 2.00, AnonymBruker skrev: Kniper godt og blir litt borte når jeg kommer. Noe som resulterer i at han stopper og spør om det går bra. Anonymkode: 44fa7...e21 Kanskje han sa det, fordi han føler han alltid ødelegger orgasmen din? Så skylder han på deg for at han stopper, at han ikkje kjenner det? Kan jo også hende han stopper fordi han holder på å komme.... Mange menn har ødelagt orgasmene mine ved å stoppe helt opp akkurat når jeg holder på å komme. Anonymkode: 606e8...8a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå