AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #41 Skrevet 29. september 2020 3 minutter siden, Fastnøkkel skrev: Det syns jeg du skal. Jeg skrev nemlig ikke mitt førte innlegg til deg, med mindre du er er Ts. sjæl? ^^ Jeg er ikke TS, nei. Du ser det på AB-kodene. Men dette er et diskusjonsforum, ikke en privat samtale, så du kan dessverre ikke bestemme hvem som får lov til å svare på innleggene dine. (Om vi først skal se det på den måten spurte jo ikke TS om din mening heller, så nok en gang: Dobbeltmoral.) Anonymkode: d1095...ff8 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #42 Skrevet 29. september 2020 Hva med en fin karaffel i krystall? Jeg har en karaffel med whisky og fire whiskyglass i krystall stående på et sånt gammeldags bar-bord med hjul. Det er harry på en litt mer sånn gammel overklasse-måte Anonymkode: 246e0...f72 6
Brunello Skrevet 29. september 2020 #43 Skrevet 29. september 2020 20 timer siden, Sirinna skrev: Jeg skjønner ikke hvorfor dette er «harry». Jeg er ekstremt interessert i whiskey, og i vitrineskapet på stuen er en av hyllene viet til gode, sjeldne, gamle og eksklusive flasker. Ser ikke problemet. Whisky skal oppbevares mørkt og svalt/kjølig, så håper flaskene er tomme,
Brunello Skrevet 29. september 2020 #44 Skrevet 29. september 2020 Alkohol skal ikke være i stua, såfremt den ikke nytes der. Årsaken er rett og slett at det er for varmt og lyst i stua, slik at drikken blir ødelagt. Dette gjelder spesielt for vin, men også for sprit. Hjemme hos oss lagres all alkoholholdig drikke på 12 grader og i mørke.
Fastnøkkel Skrevet 29. september 2020 #45 Skrevet 29. september 2020 (endret) 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke TS, nei. Du ser det på AB-kodene. Men dette er et diskusjonsforum, ikke en privat samtale, så du kan dessverre ikke bestemme hvem som får lov til å svare på innleggene dine. (Om vi først skal se det på den måten spurte jo ikke TS om din mening heller, så nok en gang: Dobbeltmoral.) Anonymkode: d1095...ff8 Man kan ha flere kontoer. Jeg har ikke spurt om din mening. Lenge leve dobbeltmoral. Endret 29. september 2020 av Fastnøkkel
Sirinna Skrevet 29. september 2020 #46 Skrevet 29. september 2020 31 minutter siden, Brunello skrev: Whisky skal oppbevares mørkt og svalt/kjølig, så håper flaskene er tomme, No shit da.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #47 Skrevet 29. september 2020 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skulle det være harry? Alkohol holder seg i evigheter, så en eller annen gang blir de nok drukket. Jeg har selv en hjemmebar som er bedre utrustet enn veldig mange utesteder, med over 100 flasker. Gjerne flasker som ser kule ut. F.eks. Crystal Head (veldig god vodka), Patrón (veldig god tequila), Spririt of Hven (har ikke smakt selv, så kan ikke gå god for smaken, men flaska er kukl), Black Barrel Navy Spiced Rum (svart krydret rom). Anonymkode: cc7d4...cec 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Padre Azul, Skin Gin, Gold Strike (flaska i seg selv er ikke så fin, men kult med gullflak), Chambord, Grand Marnier, Angostura. Og så har jeg denne som jeg kjøpte kun for fargen. Herregud så vondt den smaker. Men det forventet jeg egentlig, fordi jeg er veldig var for bitre smaker. Kjøpte den på vinmonopolet for ett år eller to siden, men de selger den visst ikke akkurat nå. Anonymkode: cc7d4...cec 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Er forresten så frekk at jeg må spørre om du kan måle høyden på Crystal Head og Black Barrel....... Da hadde jeg blitt veldig glad. Anonymkode: bbd43...87e Har målt alle de jeg foreslo tidligere nå, og alle er under 27 cm. Den høyeste av dem er Padre Azul som er noen millimeter under 27 cm. Anonymkode: cc7d4...cec 5
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #48 Skrevet 30. september 2020 Bare merkelig å bruke alkohol som dekor. Finere med et fint brett, en karaffel (finnes de som er beregnet til whisky osv) og et par fine glass i samme serie. Anonymkode: 8ade7...36a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå