Gå til innhold

Finere alkoholflasker til pynt, har du noen fine flasker hjemme? Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette høres rart ut, men jeg ønsker et par flasker vin/konjakk/rom/whisky/brennevin stående i vitrineskapet. Bare til pynt, men er glad i whisky og konjakk så mulig det blir drukket en gang i fremtiden. ;) Flaskene kan ikke være høyere enn 27 cm. Noen som har noen penere flasker stående hjemme og som kan skrive navn og ta seg tid til å måle høyden på den? 😄 Gjerne flasker som er i fargene blå eller svart! Pris er ikke så viktig. 

Anonymkode: bbd43...87e

Skrevet

Haha. Så harry, er du 22 og nettopp flytta ut? 

Anonymkode: a178e...03d

• Liker 10
Skrevet

Ekstremt harry.

Anonymkode: d1aab...d6a

• Liker 2
Skrevet (endret)

Med mindre det er Larsen Cognac flaskene syns jeg det er harry. Jeg samler på vikingskipene. Har en hylle i spisestuen med samlingen. Ikke rundt i hele stua. Men de er lekre og dekorative. 
Disse

Endret av Fastnøkkel
Skrevet

Jeg gir da vell faen i om dere syns det er harry eller ikke. Forstår ikke helt formålet med å kommentere i tråden, har dere det surt i livet og vil rakke ned på andre for å føle dere bedre? Harry med drittkommentarer og "jeg sier min mening selv om ingen ba om den" kommentarer. 😄 

11 minutter siden, Fastnøkkel skrev:

Med mindre det er Larsen Cognac flaskene syns jeg det er harry. Jeg samler på vikingskipene. Har en hylle i spisestuen med samlingen. Ikke rundt i hele stua. Men de er lekre og dekorative. 
Disse

Kan du måle høyden på en av de vikingskipene? Usikker på om de passer inn hos meg, men litt fine var de jo. 

• Liker 9
Skrevet

Hvorfor skulle det være harry? Alkohol holder seg i evigheter, så en eller annen gang blir de nok drukket. Jeg har selv en hjemmebar som er bedre utrustet enn veldig mange utesteder, med over 100 flasker. Gjerne flasker som ser kule ut. F.eks. Crystal Head (veldig god vodka), Patrón (veldig god tequila), Spririt of Hven (har ikke smakt selv, så kan ikke gå god for smaken, men flaska er kukl), Black Barrel Navy Spiced Rum (svart krydret rom).

Anonymkode: cc7d4...cec

• Liker 5
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gir da vell faen i om dere syns det er harry eller ikke. Forstår ikke helt formålet med å kommentere i tråden, har dere det surt i livet og vil rakke ned på andre for å føle dere bedre? Harry med drittkommentarer og "jeg sier min mening selv om ingen ba om den" kommentarer. 😄 

Kan du måle høyden på en av de vikingskipene? Usikker på om de passer inn hos meg, men litt fine var de jo. 

Ikke faen! Jeg liker ikke din attitude! 

• Liker 3
Skrevet

Synes heller ikke det er harry. Er vel ikke noe mer harry enn å ha bra bøker på utstilling i bokhylla liksom. 

Anonymkode: 4c47f...783

• Liker 4
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skulle det være harry? Alkohol holder seg i evigheter, så en eller annen gang blir de nok drukket. Jeg har selv en hjemmebar som er bedre utrustet enn veldig mange utesteder, med over 100 flasker. Gjerne flasker som ser kule ut. F.eks. Crystal Head (veldig god vodka), Patrón (veldig god tequila), Spririt of Hven (har ikke smakt selv, så kan ikke gå god for smaken, men flaska er kukl), Black Barrel Navy Spiced Rum (svart krydret rom).

Kule tips, takk! :) 

4 minutter siden, Fastnøkkel skrev:

Ikke faen! Jeg liker ikke din attitude! 

Ok....? 

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes heller ikke det er harry. Er vel ikke noe mer harry enn å ha bra bøker på utstilling i bokhylla liksom. 

Anonymkode: 4c47f...783

Jeg syns helt ærlig at Chanel bøker på sofabordet og trefigurer som dekorasjon er mer harry, men vi har alle ulik smak, hehe! 

• Liker 7
Skrevet (endret)
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stygt sagt. Hva med å svare på det hn spør om? 

Endret av clyde
  • Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er forresten så frekk at jeg må spørre om du kan måle høyden på Crystal Head og Black Barrel....... Da hadde jeg blitt veldig glad. :P 

Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ekstremt harry.

Anonymkode: d1aab...d6a

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Unødvendig. Svar på det ts spør om, eller spy ut dritten deres et annet sted. 

Anonymkode: 6b9ba...afe

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor dette er «harry». Jeg er ekstremt interessert i whiskey, og i vitrineskapet på stuen er en av hyllene viet til gode, sjeldne, gamle og eksklusive flasker. Ser ikke problemet.

• Liker 8
Skrevet
3 minutter siden, clyde skrev:

Stygt sagt. Hva med å svare på det hn spør om? 

Hun. 😄 Jeg har bodd for meg selv siden jeg var 15 år gammel, så nettopp flytta ut har jeg ikke gitt. 

Skrevet
Akkurat nå, Sirinna skrev:

Jeg skjønner ikke hvorfor dette er «harry». Jeg er ekstremt interessert i whiskey, og i vitrineskapet på stuen er en av hyllene viet til gode, sjeldne, gamle og eksklusive flasker. Ser ikke problemet.

Har du noen du vil anbefale - som utstilling? 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hun. 😄 Jeg har bodd for meg selv siden jeg var 15 år gammel, så nettopp flytta ut har jeg ikke gitt. 

Folk er faen så frekke enkelte ganger. Jeg har dessverre ingen tips. Men kanskje du kan Google noen av flaskene du fikk tips om her for å se hvor høye de er? Kan godt være noen har lagt den infoen ut et eller annet sted :)

Skrevet
Akkurat nå, clyde skrev:

Folk er faen så frekke enkelte ganger. Jeg har dessverre ingen tips. Men kanskje du kan Google noen av flaskene du fikk tips om her for å se hvor høye de er? Kan godt være noen har lagt den infoen ut et eller annet sted :)

Det er mulig, om ikke satser jeg på at han/hun som anbefalte de har de hjemme og kan måle de. :) 

Skrevet

Gitt at alkohol koster en del penger, så ville jeg heller kjøpt inn en flaske i ny og ne av noe du synes er spennende og smaker godt. Barskapet mitt blir stort sett bare fylt på ved reiser eller hvis jeg ser noe på polet jeg absolutt vil ha. Sakte, men sikkert så har jeg fått masse gode og spennende smaker, for min del, så går det mye i rom, Cognac, ymse whisky og gin. Har et par gode Tequila, et par skikkelige vodkaer og noen gode likører, kanskje en 30-40 flasker alt i alt, utseende er ikke så viktig, smak er det viktigste.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er forresten så frekk at jeg må spørre om du kan måle høyden på Crystal Head og Black Barrel....... Da hadde jeg blitt veldig glad. :P 

Er på jobb akkurat nå, men kan aldri tro at de er høyere enn 27 cm. F.eks. Roberto Cavalli vodka, Stolichnaya Elit er nok høyere, så derfor foreslo jeg ikke dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...