AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #1 Skrevet 28. september 2020 Hei, jeg selv ønsker brystforstørrelse, da jeg har ammet 3 barn og føler de er "tomme". Bruker A, ikke mye heng, men ikke pent uten BH heller, syns jeg. Samboer er ikke enig dette, og det er jeg jo på en måte glad for. Han viser stor motstand til det, og han sier det går imot det han mener er rett. Har selv den tanken at det er trist at alle fikser på kroppen, men følse nå at dette virkelig er noe som kommer til å gjøre det godt for meg, derfor har jeg valgt å gjøre dette. Han har etter lang tid sagt at han støtter meg, men er bekymret for hvordan det er å ta på bla. Er det noen som har erfaring med kjæreste som har tatt silikon? Hva er evt deres erfaring rundt dette? Liker dere kjæresten mindre etter dette, syns dere det er ekkelt å ta på, eller går det helt fint. Her er det snakk om å få en B, liten C, ikke noe store greier, det er ikke målet mitt i det hele tatt. På forhånd takk ☺️ Anonymkode: f9b0a...b37
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #2 Skrevet 28. september 2020 Jeg hadde sånn minus A etter amming av 2 barn. Fikk forstørret tilnermet C (det jeg hadde før). Mannen min virker ikke å ha noe mot de for å si det sånn, men klart de er jo noe fastere enn naturlige bryster så er jo ingen tvil om at de er falske. Har du litt brystvev selv så hjelper det og da kan de bli ganske myke og naturlige. Anonymkode: 9075c...cdc
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #3 Skrevet 28. september 2020 Jeg hadde også A når ejg tok det. Du får silikon under muskelen så det blir jo selve puppen man kjenner og silikoner ligger under som en slags pute. Kan anbefales om du veldig gjerne vil ha. Personlig gitt meg en ordentlig boost. Men anbefaler å gå til konsultasjon hos flere samt gjøre nok forarbeid vedr research. Anonymkode: b34a3...891 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #4 Skrevet 28. september 2020 Man kan forresten ta fett fra annet sted på kroppen og få i brystene om dette er en alternativ løsning for deg. Anonymkode: b34a3...891 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #5 Skrevet 28. september 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man kan forresten ta fett fra annet sted på kroppen og få i brystene om dette er en alternativ løsning for deg. Anonymkode: b34a3...891 Om ts er tynn og har lite fett + høy forbrenning er dette en dårlig løsning. Da fettet forsvinner. Anonymkode: 8cb6c...23f
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #6 Skrevet 28. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om ts er tynn og har lite fett + høy forbrenning er dette en dårlig løsning. Da fettet forsvinner. Anonymkode: 8cb6c...23f Gir bare TS noe å søke på, så får hun jo ta avgjørelsen selv om hun har fett på kroppen? 🙄 Anonymkode: b34a3...891 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #7 Skrevet 28. september 2020 Silikon ≠ bryst. Litt på samme måte som en dildo ikke er en penis f.eks. Man får ikke større bryster av silikon, man får noe annet. Anonymkode: 723e0...e38 6
Hr. Aktiv Skrevet 28. september 2020 #8 Skrevet 28. september 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, jeg selv ønsker brystforstørrelse, da jeg har ammet 3 barn og føler de er "tomme". Bruker A, ikke mye heng, men ikke pent uten BH heller, syns jeg. Samboer er ikke enig dette, og det er jeg jo på en måte glad for. Han viser stor motstand til det, og han sier det går imot det han mener er rett. Har selv den tanken at det er trist at alle fikser på kroppen, men følse nå at dette virkelig er noe som kommer til å gjøre det godt for meg, derfor har jeg valgt å gjøre dette. Han har etter lang tid sagt at han støtter meg, men er bekymret for hvordan det er å ta på bla. Er det noen som har erfaring med kjæreste som har tatt silikon? Hva er evt deres erfaring rundt dette? Liker dere kjæresten mindre etter dette, syns dere det er ekkelt å ta på, eller går det helt fint. Her er det snakk om å få en B, liten C, ikke noe store greier, det er ikke målet mitt i det hele tatt. På forhånd takk ☺️ Anonymkode: f9b0a...b37 Jeg hadde en affære med ei som kom hjem med silikon en dag. Hun var A og ble litt større. Jeg hadde sagt mitt om hva jeg synes om dette noe hun valgte å overse. Jeg gikk. Masse styr etterpå. 1
Lotta87 Skrevet 28. september 2020 #9 Skrevet 28. september 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om ts er tynn og har lite fett + høy forbrenning er dette en dårlig løsning. Da fettet forsvinner. Anonymkode: 8cb6c...23f Jeg er slank og har nok en grei forbrenning, så teoe ikke det er en god løsning for meg.
Lotta87 Skrevet 28. september 2020 #10 Skrevet 28. september 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Silikon ≠ bryst. Litt på samme måte som en dildo ikke er en penis f.eks. Man får ikke større bryster av silikon, man får noe annet. Anonymkode: 723e0...e38 Den ser jeg.. Men er veldig sikker på at det gjør bra for meg. Bare redd kjæresten skal bli skuffet.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #11 Skrevet 28. september 2020 5 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Jeg hadde en affære med ei som kom hjem med silikon en dag. Hun var A og ble litt større. Jeg hadde sagt mitt om hva jeg synes om dette noe hun valgte å overse. Jeg gikk. Masse styr etterpå. Kan forstå det. Det skal jo nå stort sett ikke være noe styr med det i ettertid, men er man uheldig så kan det jo bli det. Han har nå sagt at han støtter meg, og ser hvor mye det plager meg. Han er jo verden fineste❤️ Anonymkode: f9b0a...b37
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #12 Skrevet 28. september 2020 Haha, det der er en greie menn har tror jeg. Påstår at de "hater" silikon og at det er så ekkelt å ta på, og leker ridder på den hvite hest med "naturlig er best" og la la la. Det er rene fordommer de har, de tror det kjennes ut som fotballer. Men det gjør det jo ikke, finnes jo implantater som kjennes naturlige ut. Bare go for it, han kommer til å elske puppene dine etterpå. Anonymkode: acf9d...17b 3
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #13 Skrevet 28. september 2020 24 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Jeg hadde en affære med ei som kom hjem med silikon en dag. Hun var A og ble litt større. Jeg hadde sagt mitt om hva jeg synes om dette noe hun valgte å overse. Jeg gikk. Masse styr etterpå. Hvorfor? Av prinsipp? I så tilfelle er det veldig spesielt. Du hadde kun en affære med henne, så klart droppet hun ikke å ta silikon bare fordi du, av prinsipp, ikke liker det. Både vanlige pupper og silikonpupper er deilige å ta på, og silikonpupper er jo faste og stramme. Hva er der å IKKE like? Anonymkode: acf9d...17b 5
Bamseklemmer Skrevet 28. september 2020 #14 Skrevet 28. september 2020 Jeg har vært med på 3 silikonfyllinger og en reduskjon. Det som jeg synes er viktigst er faktisk om man selv er fornøyd etter operasjon, også dette med arrdannelser og plassering av brystrosa. Hun med reduksjon hadde nok størst gevinst med å få redusere vekta og ryggbroblemene. Hun ene fikk litt overfylte trill runde med stort gap mellom puppene og pekende brystvorter til hver side, de to andre sto liksom mere i stil med størrelsen av kroppen. De to sistnevne var penere uten klær og hun overfylte var penere med klær. To av dem ble misfornøyd meg arrdannelsene, mens de to siste klarte jeg nesten ikke se arr i det heletatt etter et år. Jeg synes uansett at det er kvinnen som vil opereres, har det første ordet og må ta valget... Jeg har faktisk hørt ei av dem si at mannen nektet dem det, fordi de var redde for at andre menn skulle på henne som noe sexy. Hun opererte uansett fordi hun ikke ville ha sånn lange flate pupper. De er ikke lenge sammen, men hun har fremdeles fine pupper. 1
Hr. Aktiv Skrevet 28. september 2020 #15 Skrevet 28. september 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor? Av prinsipp? I så tilfelle er det veldig spesielt. Du hadde kun en affære med henne, så klart droppet hun ikke å ta silikon bare fordi du, av prinsipp, ikke liker det. Både vanlige pupper og silikonpupper er deilige å ta på, og silikonpupper er jo faste og stramme. Hva er der å IKKE like? Anonymkode: acf9d...17b Jeg kaller det affære, men hadde nok delt resten av livet med henne hadde hun ikke hatt et såpass skjevt selvbilde at hun måtte ty til drastiske verk og bygge om kroppen sin kirurgisk. 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #16 Skrevet 28. september 2020 1 minutt siden, Hr. Aktiv skrev: Jeg kaller det affære, men hadde nok delt resten av livet med henne hadde hun ikke hatt et såpass skjevt selvbilde at hun måtte ty til drastiske verk og bygge om kroppen sin kirurgisk. Det handler ikke om å ha et "skjevt selvbilde". Det finnes kvinner som er sikre på seg selv og glade i seg selv som likevel velger å gjennomføre en operasjon eller to. Det å fikse/forbedre/rette på utseende handler ikke alltid om å være usikker. Jeg personlig er glad i meg selv og kroppen min men kommer til å legge meg under kniven for å fikse på puppene mine når jeg har hatt stabil vekt i noen år. Jeg har pupper som er "deflated" på grunn av vektnedgang, og jeg må nærmest rulle de opp for å få de i bh'en. Det aller verste er all den ekstreme puppesvetten (nei, bh med bra hold hjelper ikke for de kvinner som måtte lese dette) og hvor utrolig ubehagelig dette er for meg. Heldigvis har jeg aldri møtt menn som leker ridder på hvit hest og har sååå sterke meninger om kvinners selvtillit, de fleste menn er fornøyd så lenge dama er fornøyd, og om hun er fornøyd med sine silikonpupper.... Ingenting er jo bedre enn å være fornøyd med seg selv, både slik man er og slik man har blitt, eller hva? Anonymkode: acf9d...17b 4
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #17 Skrevet 28. september 2020 5 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Jeg kaller det affære, men hadde nok delt resten av livet med henne hadde hun ikke hatt et såpass skjevt selvbilde at hun måtte ty til drastiske verk og bygge om kroppen sin kirurgisk. Og for øvrig er man særdeles overfladisk og spesiell om man dumper en potensiell livspartner fordi vedkommende tok en operasjon. Hadde forstått det om det var operasjon av kjønnsorgan, det hadde jo virkelig gjort en forskjell, men ellers.... Nei. Huff. Anonymkode: acf9d...17b 3
Hr. Aktiv Skrevet 28. september 2020 #18 Skrevet 28. september 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og for øvrig er man særdeles overfladisk og spesiell om man dumper en potensiell livspartner fordi vedkommende tok en operasjon. Hadde forstått det om det var operasjon av kjønnsorgan, det hadde jo virkelig gjort en forskjell, men ellers.... Nei. Huff. Anonymkode: acf9d...17b En potensiell livspartner for meg er en partner som er trygg på seg selv. Er du trygg på deg selv når du ser feil ved alt og må fikse det ved kirurgi? Hvor går grensa om hva som er greit å operere og det som ikke er greit? Hva er det neste du tenker å forandre? Jo for damer er aldri fornøyd med sitt utseende. Dette missfornøyde er en sykdom og ofte en ganske stor sykdom. Jeg tenker at man kan være fornøyd med slik man er skapt. Det man ikke kan endre ved trening bør ikke endres mener jeg. Tro meg en trent kropp har også "avvik", men det får bare være fordi det bare er slik. 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #19 Skrevet 28. september 2020 4 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: En potensiell livspartner for meg er en partner som er trygg på seg selv. Er du trygg på deg selv når du ser feil ved alt og må fikse det ved kirurgi? Hvor går grensa om hva som er greit å operere og det som ikke er greit? Hva er det neste du tenker å forandre? Jo for damer er aldri fornøyd med sitt utseende. Dette missfornøyde er en sykdom og ofte en ganske stor sykdom. Jeg tenker at man kan være fornøyd med slik man er skapt. Det man ikke kan endre ved trening bør ikke endres mener jeg. Tro meg en trent kropp har også "avvik", men det får bare være fordi det bare er slik. Du ser jo ikke feil ved alt om du velger å legge inn silikon i puppene. Det er ikke slik at man er misfornøyd med hele seg selv og livet bare fordi man opererer brystene. Det blir det samme som å si at en hasjrøyker er narkoman fordi han sannsynligvis planlegger å bruke tyngre stoffer, og før du vet ordet har han satt judassprøyta. Det går den veien for enkelte, men så visst ikke for alle. Jeg visste ikke at dere menn også krisemaksimerer noe jævlig og overtenker. Er jo ikke rart at vi kvinner er misfornøyde med hvordan vi ser ut. Vi blir stadig fortalt gjennom media og av menn og andre kvinner at vi ikke er bra nok, så hva i huleste forventer du? Anonymkode: acf9d...17b 4
Sinsiew Skrevet 28. september 2020 #20 Skrevet 28. september 2020 6 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: En potensiell livspartner for meg er en partner som er trygg på seg selv. Er du trygg på deg selv når du ser feil ved alt og må fikse det ved kirurgi? Hvor går grensa om hva som er greit å operere og det som ikke er greit? Hva er det neste du tenker å forandre? Jo for damer er aldri fornøyd med sitt utseende. Dette missfornøyde er en sykdom og ofte en ganske stor sykdom. Jeg tenker at man kan være fornøyd med slik man er skapt. Det man ikke kan endre ved trening bør ikke endres mener jeg. Tro meg en trent kropp har også "avvik", men det får bare være fordi det bare er slik. Jeg er enig, men også ikke. Selv er jeg brystoperert. Operasjonen var ikke for å få større bryster, men like. Jeg hadde én a cup og en c cup. Dvs at jeg aldri fant bh eller klær som passet. Alt så rart ut. Jeg opererte meg jo først og fremst av eget velbehag. Å ha to så ulike pupper er jævla kjedelig og gjør kleshverdagen mildt sagt vanskelig. Noe mer vil jeg ikke forandre. For ellers er jeg helt perfekt som jeg er. Ikke bruker jeg sminke, og ikke farger jeg håret. Jeg syns nesten de forandringene man gjør er verre. Jeg er trygg på meg selv, og jeg var trygg på meg selv da også. Men gud så deilig det er å få like god hold på begge puppa når jeg har på bh!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå