AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #1 Skrevet 28. september 2020 Var en annen tråd i et annet forum der mannen ikke slikket og ikke ville gjøre det, og der var det flere som kommenterte at han da sikkert er homofil. Så da lurer jeg: er det virkelig så enkelt eller finnes det heterofile menn som ikke liker å gå ned på en dame? Lurer fordi man mann heller ikke gjør det. Startet egentlig da jeg selv sa nei og at jeg ikke liker det for 3 år siden. Grunnen var at jeg akkurat hadde kommet ut av et psykisk nedbrytende forhold som gjorde at jeg var veldig usikker på kroppen min, inkl der nede. Men nå har det gått 3 år og han har ikke spurt igjen om jeg vil.. vi er samboere. Anonymkode: b7acd...ecb
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #2 Skrevet 28. september 2020 Selvfølgelig gjør det det. Anonymkode: 83731...8bb 4
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #3 Skrevet 28. september 2020 27 minutter siden, AnonymBruker said: Var en annen tråd i et annet forum der mannen ikke slikket og ikke ville gjøre det, og der var det flere som kommenterte at han da sikkert er homofil. Så da lurer jeg: er det virkelig så enkelt eller finnes det heterofile menn som ikke liker å gå ned på en dame? Lurer fordi man mann heller ikke gjør det. Startet egentlig da jeg selv sa nei og at jeg ikke liker det for 3 år siden. Grunnen var at jeg akkurat hadde kommet ut av et psykisk nedbrytende forhold som gjorde at jeg var veldig usikker på kroppen min, inkl der nede. Men nå har det gått 3 år og han har ikke spurt igjen om jeg vil.. vi er samboere. Anonymkode: b7acd...ecb Det du kanskje egentlig vil er at samboeren din skal gå ned på deg? Svaret er: spør! Anonymkode: fee18...f51 4
Bamseklemmer Skrevet 28. september 2020 #4 Skrevet 28. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Grunnen var at jeg akkurat hadde kommet ut av et psykisk nedbrytende forhold som gjorde at jeg var veldig usikker på kroppen min, inkl der nede. Men nå har det gått 3 år og han har ikke spurt igjen om jeg vil.. vi er samboere. Et nei er et nei, det fine med skikkelige mannfolk er at de tviholder på det resten av livet, inntil de hører det motsatte. Så du må nok si ja til han🙈 3
Hannah80 Skrevet 28. september 2020 #5 Skrevet 28. september 2020 Ja, og det eksisterer også lesbiske som ikke liker å gjøre det. De finnes i alle kategorier. 5
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #6 Skrevet 29. september 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det du kanskje egentlig vil er at samboeren din skal gå ned på deg? Svaret er: spør! Anonymkode: fee18...f51 Kjedelig å spørre, gjør det heller som en overraskelse. Anonymkode: 82b89...198
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #7 Skrevet 29. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjedelig å spørre, gjør det heller som en overraskelse. Ja, hvem bryr seg vel om samtykke Overraskelser er tingen. Anonymkode: 7d849...175 3
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #8 Skrevet 29. september 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, hvem bryr seg vel om samtykke Overraskelser er tingen. Anonymkode: 7d849...175 Slapp av, menn roper ikke "metoo". Anonymkode: 82b89...198 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #9 Skrevet 29. september 2020 Jeg har lyst til å snu litt på det. Jeg er heterofil mann, og kunne aldri tenkt meg annet enn å være kjæreste/gift/samboer med en (cis) kvinne (som liker heterofile menn). Det betyr at jeg nok ikke kunne forelsket meg i en (cis- eller trans) mann, uansett. Allikevel er min seksualitet noe mer kompleks; Jeg har seksuelle dragninger mot å ha oralsex med menn (eller trans - opprinnelige menn - kvinner), begge veier. Samtidig er mine seksuelle preferanser for kvinner helt uforstyrret av dette. Jeg er en slikker, med iver og glede. Jeg hater analsex, elsker å bli sugd (av jenter foran gutter) og syns vanlig vaginalt samleie er ok+. Kunne aldri blitt knulla i ræva av en mann eller knulla en annen mann i ræva. Med mindre jeg er «gal», viser dette litt om hvor kompleks en jevn persons seksualitet er, uten at det har så stor relasjon til forholdsmessig orientering eller seksuell legning. Båsene vi har i dag er for smale, og det er også derfor fora på nettet bugner av slike spørsmål. Biologisk er vi ute etter nytelse, men også en hel masse andre ting. Det er som tippelappen eller lottorekka på lørdag. Vi har så mange ulike preferanser, at man kan ikke tenke at en mann er «hetero fordi de digger å slikke mus» eller «homo fordi de liker å suge pikk». Det samme gjelder dere jenter med utskiftbare substantiver og verb. Anonymkode: a6772...eb2 5
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #10 Skrevet 29. september 2020 Når du har sagt nei tidligere, kan du ikke forvente at han spør igjen. Særlig ikke når du har sagt at grunnen til at du ikke vil, er at du føler det traumatiserende. Det ville jo vært sinnsykt av han å drive mase om oralsex flere ganger da. Dersom ønsket ditt har endret seg, er det ditt ansvar å si fra om det. Du kan ikke forvente at andre leser tankene dine. Alt han har gjort er å tilpasse seg dine ønsker og vise respekt for deg. (Der er selvsagt mange menn som ikke liker å gå ned på kvinner, men din kjæreste er åpenbart ikke blant dem med mindre han og har skiftet mening de siste 3 årene) Anonymkode: d461f...24d 13
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #11 Skrevet 29. september 2020 Jeg nyter det og kona elsker det❤️ Anonymkode: 34778...21a
Isambard Skrevet 29. september 2020 #12 Skrevet 29. september 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Var en annen tråd i et annet forum der mannen ikke slikket og ikke ville gjøre det, og der var det flere som kommenterte at han da sikkert er homofil. Så da lurer jeg: er det virkelig så enkelt eller finnes det heterofile menn som ikke liker å gå ned på en dame? Lurer fordi man mann heller ikke gjør det. Startet egentlig da jeg selv sa nei og at jeg ikke liker det for 3 år siden. Grunnen var at jeg akkurat hadde kommet ut av et psykisk nedbrytende forhold som gjorde at jeg var veldig usikker på kroppen min, inkl der nede. Men nå har det gått 3 år og han har ikke spurt igjen om jeg vil.. vi er samboere. Anonymkode: b7acd...ecb Man må ikke være homo for å ta et nei for et nei. Hvis du har skiftet mening bør du si fra. 4
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #13 Skrevet 29. september 2020 Selvfølgelig finnes det. Jeg er hetro dame, og er ikke særlig fan av å suge. Anonymkode: a4580...d99 4
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #14 Skrevet 29. september 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Særlig ikke når du har sagt at grunnen til at du ikke vil, er at du føler det traumatiserende. Det skrev hun da virkelig ikke. Hun skrev hun var usikker på kroppen. Anonymkode: 489e2...9a5 1
Gjest vanSteike Skrevet 29. september 2020 #15 Skrevet 29. september 2020 (endret) 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Men nå har det gått 3 år og han har ikke spurt igjen om jeg vil.. vi er samboere. Men da må du faktisk ta det opp igjen hvis dette er noe du vil. Går ut fra at du ikke ønsker at han skal mase om ting du faktisk ikke har lyst til? Hvis du da har skiftet mening om noe må du nesten ta konsekvensene av dette og spørre. Endret 29. september 2020 av vanSteike
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #16 Skrevet 29. september 2020 Selvsagt! Det er skremmende mange menn som kun er opptatt av egen nytelse. Null forspill, null oralsex, jokking til det går for dem - ferdig. Dessverre går kjæresten under denne kategorien, og jeg er helt ærlig usikker på hvor mye lenger jeg gidder. Han er naturligvis ego og selvsentrert på andre vis også. Skutt gullfuglen der altså🙄 Trist ettersom han var helt annerledes i starten. Anonymkode: 8d12b...eb1 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #17 Skrevet 29. september 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjedelig å spørre, gjør det heller som en overraskelse. Anonymkode: 82b89...198 Hvem vil overraske samboeren med å gjøre noe seksuelt de har sagt at de ikke vil? 🤔 Anonymkode: a3230...fa4 5
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #18 Skrevet 29. september 2020 De er vel like ubrukelige som kvinnfolk som ikke suger. La de finne hverandre. Suger du kuk - finn deg en mann som slikker fitte! Anonymkode: ac8da...a92 2
KapteinJ Skrevet 29. september 2020 #19 Skrevet 29. september 2020 Jeg er ikke akkurat begeistret for oralsex selv, altså jeg kan gjøre det fordi det er fint om dama har det bra, men da må det være barbert der nede (kjønnshår er en stor turn-off for meg så hadde ikke slikket noen med mye kjønnshår). Jeg digger jo å bli sugd så skjønner at å gi også hører med det og det er et godt bytte etter min mening.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #20 Skrevet 29. september 2020 Selvfølgelig finnes det hetrofile menn som ikke liker å slikke. Mannen min for eksempel. Og for meg som ikke vil bli slikket så passer det perfekt. Anonymkode: ccc5a...0d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå