AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #1 Skrevet 28. september 2020 Må pappen være flat? Kan jeg levere pappkasser og lignende, eller må det presses sammen på forhånd? Anonymkode: 88a97...809
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #2 Skrevet 28. september 2020 Dytter, kanskje jeg posta i feil forum? Anonymkode: 88a97...809
Gjest loveli Skrevet 28. september 2020 #3 Skrevet 28. september 2020 Må ikke være flat, de har maskiner som presser pappen.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #4 Skrevet 28. september 2020 Akkurat nå, loveli skrev: Må ikke være flat, de har maskiner som presser pappen. Ok, så da kan jeg komme med f.eks en stor pappkasse med mange små pappkasser i? Hehe vet det er dumt spørsmål men kjedelig å komme dit og så må jeg presse pappen for hånd først før jeg kaster den i containeren... Anonymkode: 88a97...809
Skogkløver Skrevet 28. september 2020 #5 Skrevet 28. september 2020 (endret) Her kan vi kaste de i en svær kontainer, de presser pappen etterhvert. Du trenger ikke å flatpakke dem. Eneste jeg har brent meg på her er at papp og papir skal leveres i forskjellige containere. Litt kjedelig dersom du har fylt kassene med kartonger, papir og annet som må sorteres 😅 Endret 28. september 2020 av Skogkløver 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #6 Skrevet 28. september 2020 Hva om det er stifter i den? Må man ta ut en og en? Vi har ny seng og masse papp med stifter. Tar en evighet å ta dem ut... Anonymkode: 5cc95...17e
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #7 Skrevet 28. september 2020 3 minutter siden, Skogkløver skrev: Her kan vi kaste de i en svær kontainer, de presser pappen etterhvert. Du trenger ikke å flatpakke dem. Eneste jeg har brent meg på her er at papp og papir skal leveres i forskjellige containere. Litt kjedelig dersom du har fylt kassene med kartonger, papir og annet som må sorteres 😅 Hmm, dette er sånn papp som "alle" nettbutikker bruker når de sender pakker. Har bestilt mye på nettet de siste 4 ukene og det har hopet seg opp! Det er vell bølgepapp alt sammen? Det er kun papp, ikke papir. Anonymkode: 88a97...809
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #8 Skrevet 28. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva om det er stifter i den? Må man ta ut en og en? Vi har ny seng og masse papp med stifter. Tar en evighet å ta dem ut... Anonymkode: 5cc95...17e Mulig det går som restavfall brennbart, i stedet for papp? Usikker! Anonymkode: 88a97...809
Skogkløver Skrevet 28. september 2020 #9 Skrevet 28. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hmm, dette er sånn papp som "alle" nettbutikker bruker når de sender pakker. Har bestilt mye på nettet de siste 4 ukene og det har hopet seg opp! Det er vell bølgepapp alt sammen? Det er kun papp, ikke papir. Anonymkode: 88a97...809 Både pappkasser, melkekartonger og liknende går som papp. Aviser, papirer og liknende går som papir
Gjest Sugar Plum Fairy Skrevet 28. september 2020 #10 Skrevet 28. september 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva om det er stifter i den? Må man ta ut en og en? Vi har ny seng og masse papp med stifter. Tar en evighet å ta dem ut... Anonymkode: 5cc95...17e Trenger ikke ta ut stiftene. Ring eller mail kommunen/avfallsselskapet, så kan de svare på om pappen må pakkes.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #11 Skrevet 28. september 2020 Står gjerne info om slikt på hjemmesiden til renovasjonen i ditt område. Anonymkode: f9c90...9e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå