Gå til innhold

Når kan man slå sammen irrelevante jobber på cv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fullført master og er i min første jobb nå som er relevant for studiene. Når er det innafor å bare skrive en sekkepost med diverse butikkjobber? 

Anonymkode: 15313...782

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå.

Anonymkode: c1a3f...721

Skrevet

Dette har jeg også tenkt på! Jeg har ti jobber på cvn min og er ferdig med master om 2 år (deltid), men hvordan gjør man dette? Kan noen være så snill og lage Et eksempel? 

la oss si at jeg har jobbet hos (Fiktivt): 
kiwi butikkmedarbeider 1 år
rema låseansvarlig 1 år

adecco barnehageassistent 1 år

telenor kundeservice 1 år 
obos kontormedarbeider 1 år

hvordan ville du samlet disse?

takker for tips! 

Anonymkode: 11e55...36e

• Liker 1
Skrevet

Jeg har gjort det sånn her  

Utdanning

2015-2020 Master i X. 
[utbrodert linje, masteroppgave, spesialfag etc]

2014-2015 tok opp fag. 
2013-2014 folkehøyskole. 
2009-2012 vgs

Erfaring

2014-nå Jobb i Y. 
[utbrodert oppgaver, spesielt ansvar osv o.l.]

2012-2014 jobb i Z. 
2011-2012 jobb i Æ. 
2009-2011 jobb i Ø. 

Anonymkode: c7b9d...0d0

Skrevet

Jeg har ikke med vgs, eller at jeg har tatt opp fag. Tenker det er irrelevant fyll på CVen. Ingen har sagt noe på det - har alltid fått jobb. Enkelte strøjobber (vikar bhg mm) har jeg bare doppet.

Anonymkode: 8b486...28d

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke med vgs, eller at jeg har tatt opp fag. Tenker det er irrelevant fyll på CVen.

Enig.

Anonymkode: 6f17b...97f

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke med vgs, eller at jeg har tatt opp fag. Tenker det er irrelevant fyll på CVen. Ingen har sagt noe på det - har alltid fått jobb. Enkelte strøjobber (vikar bhg mm) har jeg bare doppet.

Anonymkode: 8b486...28d

Jeg tror det kommer litt an på bransje, for i min så vil hull bli sett på som helt krise, selv om jobben overhodet ikke har relevans for arbeidet man skal gjøre. Kommer nok også litt an på karakter. Hadde jeg hatt toppkarakterer, hadde jeg ikke trengt å ha så utfyllende CV. 

Anonymkode: c7b9d...0d0

Skrevet

Jeg har én sekkepost med "diverse deltidsjobber ved siden av studier", og siden jeg har studert altfor lenge: "Diverse fag fra Universitetet"😛

I min bransje gis det fullstendig f... i irrelevante jobber. Bedre å ha en ryddig CV enn å utdype meningsløse detaljer. 

• Liker 1
Skrevet
19 minutter siden, Knirke skrev:

Jeg har én sekkepost med "diverse deltidsjobber ved siden av studier", og siden jeg har studert altfor lenge: "Diverse fag fra Universitetet"😛

I min bransje gis det fullstendig f... i irrelevante jobber. Bedre å ha en ryddig CV enn å utdype meningsløse detaljer. 

Hehe ja jeg har fjernet endel utdannelse fra cv, virker så ubesluttsom..noe som fsv er sant😅

Anonymkode: 15313...782

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...