Gå til innhold

Å arrangere julebord for jobben

klara

Anbefalte innlegg

Ooops.... :o

skammer meg litt her nå som bringer julebord på banen allerede nå, under aktuelle tema. Sitter nemlig i jobbens julebordkomité, og trenger tips og råd.

Har igrunn ikke så veldig lyst til å bruke masse tid på å lage mat og pynte og finne på underholdning selv. Derfor har noen av oss tenkt at det kanskje kan være smart å leie inn slike tjenester. Så da spør jeg dere der ute:

Er det noen som har erfaring med såkalte "events-firma" eller selskapsarrangører som kan stille med både mat og underholdning og lokaler? Kanskje mye å forlange... Vi har en drøy tusenlapp pr. hode til disposisjon.

Vi er en gruppe på omtrent 30 personer i ulike aldersgrupper, en gjeng med tildels et noe "seriøst" tilsnitt, og ønsket lokalitet er Oslo-området.

Hører gjerne på andre forslag også, fortell gjerne om hva dere har likt eller arrangert selv.

Takk! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Klara

Har begynt å få en del reklame på jobben med tilbud om diverse julebord alternativer.

Fikk en brosjyre i går om et tilbud i Oslo som så helt greit ut:

Julebord midt i "winter-wonderland" - Trollstua

Kun 20 min fra Oslo sentrum. Sledetur med fakler og dombjeller hvis dere vil. Varm gløgg og trolsk stemning på bålplassen. Julemeny etter eget ønske, alle retigheter. Dans kos og julestemmning så det holer.

"Julebord midt i smørøyet" - Oslo sentrum

Vi gir dere Oslo's beste restaurant båter, varme og julepyntede - med valgfri meny - med gløgg og 7 slag - og vil dere sette prikken over i-en gir vi dere ekslusivt: 2-spann kanefart i Oslo Sentrum: spikersuppa - Akershus Slott - Karl Johans gate mm, godt innpakket i resinksinn og ulltepper.

Adressen til selskapet er www.norskfjordcruise.no Telefonen er 67 14 60 00

Aner ikke hva prisnivået er her, men de kan kanskje tilby andre alternativer også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...