Gjest pineta Skrevet 25. juli 2005 #1 Skrevet 25. juli 2005 Synes det er veldig mange tråder her som har med mental helse å gjøre.. Kanskje en idè å lage et nytt underforum?
Gjest gjest1 Skrevet 25. juli 2005 #2 Skrevet 25. juli 2005 Synes også det er skummelt mange av dem for tida.
Gjest Catwoman Skrevet 25. juli 2005 #4 Skrevet 25. juli 2005 Tror dette har vært tatt opp før, men at Gry ikke ønsker et slikt forum her. Pga alle destruktive innlegg som kan havne på et slikt forum, og siden de ikke har noen fagperson her.
Brunhilde Skrevet 25. juli 2005 #5 Skrevet 25. juli 2005 For det er skummelt, er det ikke? ← Det er ikke skummelt at folk har psykiske lidelser, men det er kanskje litt skummelt om noen tror de kan få profesjonell hjelp her inne? Jeg føler meg ganske så maktesløs når jeg leser en del av disse innleggene, nettopp fordi jeg IKKE kan hjelpe...ikke fordi jeg synes det er skummelt!
Gjest synseren Skrevet 25. juli 2005 #6 Skrevet 25. juli 2005 Det er ikke skummelt at folk har psykiske lidelser, men det er kanskje litt skummelt om noen tror de kan få profesjonell hjelp her inne? ← Hvorfor skulle det være verre å lufte tema som omhandler psyken enn andre tema? Tror vel ikke vi kan få profesjonell hjelp her inne, så blåøyde er vi ikke. Men det kan jo hende at andre har gjennomgått det samme og blitt friske. Da vil jo de være en ressurs for oss. Det er nå mitt synspunkt.
Gjest Bellatrix Skrevet 25. juli 2005 #7 Skrevet 25. juli 2005 Det er bra å kunne backe hverandre opp, men jeg tror et sånt forum fort kunne blitt destruktivt.
Brunhilde Skrevet 26. juli 2005 #8 Skrevet 26. juli 2005 Hvorfor skulle det være verre å lufte tema som omhandler psyken enn andre tema? Tror vel ikke vi kan få profesjonell hjelp her inne, så blåøyde er vi ikke. Men det kan jo hende at andre har gjennomgått det samme og blitt friske. Da vil jo de være en ressurs for oss. Det er nå mitt synspunkt. ← Hvorfor skriver du i flertallsform? Jeg kan helt fint snakke for meg selv, takk - og det tror jeg flere andre også kan. Jeg tror at det finnes mennesker med psykiske problemer som tror at de kan få hjelp på et diskusjonsforum. Hvis jeg da gir et feil råd kan det faktisk være ganske mye verre enn om jeg oppgir feil steketid på en kake. Kaken blir kanskje brent eller i råstekt, men det rådet jeg gir når det gjelder et levende menneske kan i verste fall føre til at personen faller enda dypere. Du behøver ikke være enig, synseren, og du behøver slett ikke "rulle" med øynene til meg - i tillegg syns jeg du bør holde deg for god til å uttale deg på vegne av hele verden ved å benytte den kongelige "vi"formen når du skriver!
Gjest Milah Skrevet 26. juli 2005 #9 Skrevet 26. juli 2005 Hvorfor skulle det være verre å lufte tema som omhandler psyken enn andre tema? Tror vel ikke vi kan få profesjonell hjelp her inne, så blåøyde er vi ikke. Men det kan jo hende at andre har gjennomgått det samme og blitt friske. Da vil jo de være en ressurs for oss. Det er nå mitt synspunkt. ← Fordi slike problemer kan få så uendelig mye større konsekvenser enn andre ting som blir tatt opp her! Det er mange som tror at de kan få svaret på hva kjæresten tenker/mener/føler her inne, så at noen kommer til å tro at noen her kan løse psykiske problemer er ganske opplagt spør du meg!
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2005 #10 Skrevet 26. juli 2005 Jeg synes faktisk ikke alle disse innleggene om mental helse hører hjemme i dette underforumet, kan jo forstå at Gry ikke vil ha et forum med "elendighet", men slik det er nå blir de jo postet her i stedet.. Det er ikke de innleggene jeg vil lese når jeg er her hvertfall..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå