Gå til innhold

Har du overfladiske venninner? Som fikser på utseendet og som snakker om det hver gang dere møtes.

Anbefalte innlegg

Skrevet

F eks

Jeg prøvde Sophie Elises nye selbruning, den var helt fabolous.

Anonymkode: 08d13...34d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei

Anonymkode: 5e00d...5db

Skrevet

Nope. Vi snakker om nye hendelser i livet og hvordan vi har det. Og ler. Selvfølgelig blir det jo nevnt en og annen rynke eller kg som har kommet til eller forsvunnet, men det er sjelden. 

Anonymkode: 1986c...cea

• Liker 1
Skrevet

Nei. Men jeg har fikset én ting på meg selv.  Men jeg snakker ikke om det, og er heller ikke overfladisk. 

Skrevet

Nei egentlig ikke. Men det kan være noen spør om tips (inkludert meg selv) og da får vi svar. Men har ingen venninner som er voldsomt opptatt av utseende, det orker jeg ikke. Har selvsagt møtt noen som er sånn, men da passer vi ikke som venner. 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Nja. Jeg har venninner som kan nevne det i en samtale om de har kjøpt nye klær eller fått håret fikset, det gjør jeg også, men det er ikke noe som nødvendigvis kommer opp i hver eneste samtale hver gang vi møtes. 

Det er ikke uvanlig å fikse på utseendet sitt i min omgangskrets, men det er ikke noe som snakkes noe særlig om. 

Endret av Lisa Rowe
Skrevet

Ja, er det noe galt i det?

Anonymkode: b3769...c36

Skrevet

Er det overfladisk å si at man har prøvd en type selvbruningskrem og evt si den er bra? Isåfall er jeg overfladisk selv 🤷‍♀️

Anonymkode: 67de0...18a

• Liker 4
Skrevet

Det er ikke overfladisk å bry seg om utseendet sitt.

Det er mer overfladisk å ikke bry seg om hvordan man ser ut.

Oppegående folk skjønner at hvordan man presenterer seg selv, som utseendet gjør, er viktig.

Anonymkode: b8378...466

• Liker 1
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 83d76...009

Skrevet

Den er jo fab ;) 

Har kompiser og venninner jeg snakker med alt og ingenting om. 

Ingen som bare snakker om utseende, da. Finn deg noen andre venner om det kjeder deg?

Skrevet

Vi prater om mye forskjellig, og noen ganger utseendet. Vi er i 40-årene så da handler det mer om at kroppen endrer seg enn testing av en ny selvbruningskrem ;) 

Skrevet

Jeg snakker ikke så mye om sånt på eget initiativ, men jeg har flere venninner som spør meg om råd på sånt siden jeg jobber med det. Men det er jo bare en liten del av emnene vi er innom i løpet av en samtale. Er det virkelig noen som er så ensporet at de bare prater om en ting? 

Anonymkode: 9c65f...93c

Skrevet

Vi er midt i 20-årene og snakker om masse rart. Frisørbesøk, anbefalinger om hudprodukter, selvbruning, osv, kan fint komme naturlig inn i samtalen. Det betyr ikke at vi sitter på en café og prater i timesvis om leppefillers og solarium, men terskelen for å være overfladisk er visstnok nokså lav her inne :vetikke:

Anonymkode: 2c38d...6de

Skrevet

Nja. Jeg har noen få venninner som liker å skryte av de dyre klærne/ tingene sine, men det blir vel ikke helt det samme. De har veldig mange andre gode kvaliteter da, men de er heller ikke de nærmeste. 

Anonymkode: e3cdc...b17

Skrevet

Nei. Snakker lite om utseende/sminke osv. Så vidt jeg var har ikke noen av de fikset på noe heller.

Skrevet

Ja. Eller jeg har fått en perifer jentegjeng som jeg er ganske overrasket hvor mye penger og tid de bruker på utseende. Diverse syrebehandlinger i ansiktet, farging og fiksing av øyenbryn, dyre hudpleieprodukter, neglebehandlinger 1 gang i mnd osv. 

Jeg har liksom ingenting i forhold til disse.

Anonymkode: fdb20...10c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...