AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #1 Skrevet 28. september 2020 Hvilken bank har du boliglånet i? Er det da mulig å få lån til bolig uten fast jobb? Jeg har vikariat stilling, mannen min har fast jobb, og tjener godt. Anonymkode: f8a2b...8af
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #2 Skrevet 28. september 2020 Det er dritvanskelig å få lån! Jeg har den sikreste inntekten man egentlig kan ha tror jeg, nemlig uføretrygd, og likevel fikk jeg avslag eller veldig små lån! Til slutt fikk jeg napp i to banker, den ene var Sbanken og den andre er en mindre lokalbank, endte opp med lånet derfra. Anonymkode: 40749...9b7
Konungr Skrevet 29. september 2020 #3 Skrevet 29. september 2020 Ingen spesifikk bank, det er der du best klarer å overtale den kontaktpersonen du blir tildelt i banken at du har en solid økonomisk plan. Prøv igjen i annen bank om du får låne for lite i første bank. 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #4 Skrevet 29. september 2020 Den lokale banken kjenner ofte lokale tilhøve best og kan være enklest å få lån i. Ville i alle fall begynt der. Anonymkode: b5f34...29b 1
Million Skrevet 29. september 2020 #5 Skrevet 29. september 2020 (endret) Jeg trives med Dnb som bank, selv om jeg ser at f.eks. Bulder Bank, en ny nettbasert bank, skryter av de beste lånerentene på bolig på markedet. 1,44%. Du kan jo prøve hos Bulder Bank først, pga den lave renten, hvis det er greit for deg med litt begrensede kundeservice-kontakt muligheter? (8-15 på tlf) Endret 29. september 2020 av Million
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #6 Skrevet 29. september 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvilken bank har du boliglånet i? Er det da mulig å få lån til bolig uten fast jobb? Jeg har vikariat stilling, mannen min har fast jobb, og tjener godt. Anonymkode: f8a2b...8af Hvor mye tjener dere, hvor mye egenkapital og gjeld, og hvor mye vil dere kjøpe for? Det er vanskelig for oss å si uten de opplysningene Anonymkode: b8bdc...287 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #7 Skrevet 29. september 2020 53 minutter siden, Million skrev: Jeg trives med Dnb som bank, selv om jeg ser at f.eks. Bulder Bank, en ny nettbasert bank, skryter av de beste lånerentene på bolig på markedet. 1,44%. Du kan jo prøve hos Bulder Bank først, pga den lave renten, hvis det er greit for deg med litt begrensede kundeservice-kontakt muligheter? (8-15 på tlf) Bulder bank må man visst bo litt sentralt til for at de skal ville låne ut. Jeg har de og kjempefornøyd, men har hørt mange som ikke får lån der. Anonymkode: 76beb...a55
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #8 Skrevet 29. september 2020 Alle banker er lette å få lån i så lenge du har EK/sikkerhet og kan vise en ryddig økonomi. Anonymkode: 4a72b...895 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #9 Skrevet 29. september 2020 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle banker er lette å få lån i så lenge du har EK/sikkerhet og kan vise en ryddig økonomi. Anonymkode: 4a72b...895 Det virker å være sånn basert på min erfaring. Fryktet resultatet fra bankene jeg har søkt lån hos, basert på de opplevelsene jeg har lest her inne. Her virker det som om det nesten er umulig å få lån, selv med god inntekt og nok egenkapital. Jeg fikk mulighet til å låne 5 x inntekt i samtlige banker, og har en gjennomsnittlig inntekt. Anonymkode: 28c53...a1d
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #10 Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (På 29.9.2020 den 16.04): Alle banker er lette å få lån i så lenge du har EK/sikkerhet og kan vise en ryddig økonomi. Anonymkode: 4a72b...895 Jeg fikk avslag i danske bank nå med over 2 mill i egenkapital . Jeg er ufør Anonymkode: 5dd2d...410
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå