AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #1 Skrevet 28. september 2020 Hei! 8+4 uker på vei, hadd mensensmerter av og på siden start, nå har jeg sovet en liten dupp og våknet med vonde bein, det kjennes ut som noen slags voksesmerter, på en måte. Jeg skal se det litt an utover kvelden, men tenker om dette er noe å bekymre seg for? Vurderer å ta en tur til legen om det vedvarer. Anonymkode: 7a952...daf
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #2 Skrevet 28. september 2020 Mest sannsynlig ikke noe å bekymre seg over. Har du stått lenge eller gått mye? Da kan du få vondt en stund senere. Sjekk om du har nok jern i kroppen, og andre vitaminer. Hvis du mangler noe kan det gi seg utslag i smerter i muskler og ledd. Husk at kroppen din tar det den trenger for å dyrke frem barnet, så du må passe på at du har nok næringsstoffer til deg selv også. Anonymkode: d1eee...cc7
Gjest Switch Skrevet 28. september 2020 #3 Skrevet 28. september 2020 Menssmerter som er litt av og på tror jeg er helt vanlig. Har aldri merker i forbindelse med mensen, men med både nr. 1 og 2, og nå med nr. 3 har jeg det jeg regner med er menssmerter. Tror det kommer av at ting vokser der inne. Når det kommer til smerter i beina så vet jeg ikke. Jeg har, igjen, i alle mine tre svangerskap slitt ekstremt mye med vondt i muskler og ledd i armene riktignok. Uten at jeg har gjort noe spesielt med armene.. Har egentlig aldri fått noe svar på hvorfor eller om det har noen sammenheng med graviditetene, men kan ikke skjønne annet heller..
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #4 Skrevet 28. september 2020 Just now, AnonymBruker said: Mest sannsynlig ikke noe å bekymre seg over. Har du stått lenge eller gått mye? Da kan du få vondt en stund senere. Sjekk om du har nok jern i kroppen, og andre vitaminer. Hvis du mangler noe kan det gi seg utslag i smerter i muskler og ledd. Husk at kroppen din tar det den trenger for å dyrke frem barnet, så du må passe på at du har nok næringsstoffer til deg selv også. Anonymkode: d1eee...cc7 P.S. Kom på en ting til: Noen får bekkenløsning som kan merkes i flere ledd enn bekkenet. Det er vondt, men normalt. Anonymkode: d1eee...cc7
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #5 Skrevet 28. september 2020 Takk for gode svar! Jeg har vært en del på farten i dag, mulig det har noe med det å gjør - jeg får se det litt an! Anonymkode: 7a952...daf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå