AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #1 Skrevet 28. september 2020 Mange «vokser» jo fra hverandre, og hva skjer da? Uærlighet og hemmeligheter? Er det noen her som har kommet dit at man ikke lenger forteller alt, eller kanskje vrir litt på ting, eller regelrett lyger? Jeg tenker bare på at det er mange som bor sammen, men hvor dialogen og kommunikasjonen stopper opp. Hva tenker dere? Kanskje det er vanlig? Eller er man helt ute på jordet om man har kommet til det punktet hvor man velger å la være å åpne seg for kjæresten? Anonymkode: aea1c...904
Anne88 Skrevet 28. september 2020 #2 Skrevet 28. september 2020 Nei, det er ikke vanlig. Ikke er det vanlig å være med noen som bevisst prøver å gjøre kommunikasjonen dårligere med løgner og bedrageri heller. 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #3 Skrevet 28. september 2020 I løpet av ekteskapets 20 år var det han som først var uærlig og hadde hemligheter. Ekteskapet ble aldri det samme! Etterhvert har jeg fått mine egne. Har også flere bekjente som har ulike anordninger etc. Anonymkode: 15e97...409 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #4 Skrevet 5. oktober 2020 Det skjer. Kan være mange grunner til at man tar dumme avgjørelser... Desverre er jeg i den situasjonen selv, der jeg har dratt strikken altfor langt en gang, nå har det bare ballet seg på og terskelen for å ta egoistiske valg blir lavere. Anonymkode: ef4b9...a36 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå