AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #1 Skrevet 28. september 2020 Jeg var så heldig og fant denne serien etter jeg har vært opptatt av temaet den tar opp lenge Noen andre som ser på den? Jeg har ikke sett ferdig første episode enda, og allerede her er det jo et massivt rødt flagg, bare første kvelden hun møter han. Jeg tenker røm! Dette kan lurt å se på om man ikke vil rote seg bort i idioter/svindlere/narsissister tenker jeg. Håper resten av serien er bra! Anonymkode: 51a5c...ebd 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #2 Skrevet 28. september 2020 Drit bra serie!! Men jeg må si at setning 2 trigget meg noe voldsomt og var ikke like underholdende for meg som har slitt med en slik mann lenge. Anonymkode: 2b897...a31
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #3 Skrevet 28. september 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Drit bra serie!! Men jeg må si at setning 2 trigget meg noe voldsomt og var ikke like underholdende for meg som har slitt med en slik mann lenge. Anonymkode: 2b897...a31 Setning to som han sier i det hele tatt? Eller mener du sesong to eller noe annet? Anonymkode: 51a5c...ebd
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #4 Skrevet 1. oktober 2020 Jeg har nå kommet til episode 6 Spoiler og kan ikke skjønne at hun fortsatt tror på han etter hun så de dokumentene? Går det an? Jeg lurer på hva det er som gjør at man blir så blind. Og så skulle jeg ønske serien varte lengre, eller at det var flere slike serier. Anonymkode: 51a5c...ebd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå