AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #1 Skrevet 28. september 2020 Vil trene kroppen, spesielt rumpa. For har hatt problemer med den i mange år. Hvis det er en ting jeg har ønsket meg så mye er det en fin rumpe med litt volum. er bare redd jeg får strekkmerker og at dermed det ødelegger selvtilliten min mer? Istedet for å gjøre det bedre? hva tenker dere? Ser det er vanlig å få strekkmerker da man bygger muskler? Og er det jeg skal. hva Ambefaler dere meg? Anonymkode: 51313...f71
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #2 Skrevet 28. september 2020 Jeg tviler MEGET sterkt på at du ved å trene rumpa på vanlig måte får så enorm muskelvekst at du får strekkmerker. De folka du ser på insta har enten sånne rumper fra naturens side Eller så har de implants. Om du har naturlig flat rumpe får du med trening ei snerten rumpe med litt volum 👍🏼 Bare gå i gang! Anonymkode: a8a29...965 4
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #3 Skrevet 28. september 2020 Nei det er ikke vanlig. Tar ganske lang tid å bygge muskler, særlig for damer og særlig i rumpa. Huden rekker fint å evt strekke seg. Legger du inn silikon derimot... Anonymkode: 80330...fbc 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #4 Skrevet 28. september 2020 Hvor mange tråder skal du lage om dette? Anonymkode: eb46a...357 2
miss summers Skrevet 28. september 2020 #5 Skrevet 28. september 2020 Jeg trener MYE og har aldri fått strekkmerker av det. Har noen små lyse på hoftene fra tenårene eller pre-tenårene, da jeg vokste.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #6 Skrevet 28. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg tviler MEGET sterkt på at du ved å trene rumpa på vanlig måte får så enorm muskelvekst at du får strekkmerker. De folka du ser på insta har enten sånne rumper fra naturens side Eller så har de implants. Om du har naturlig flat rumpe får du med trening ei snerten rumpe med litt volum 👍🏼 Bare gå i gang! Anonymkode: a8a29...965 Takk for tipset😍😇 bestilte proteinshake og er klar for treninh😁😁 Anonymkode: 51313...f71
Lisa Rowe Skrevet 28. september 2020 #7 Skrevet 28. september 2020 Jeg har fått litt strekkmerker på rumpa og lårene, men det skal sies at jeg var i tenårene når jeg drev med tung styrketrening, så det er mye mulig strekkmerkene ville kommet uavhengig av treningen. De er ikke merkbare i det hele tatt da. Jeg sliter med sykdom så det er en stund siden jeg trente, og jeg ville gledelig fått et par ekstra strekkmerker kun for å kunne trene igjen..
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #8 Skrevet 29. september 2020 8 timer siden, Lisa Rowe skrev: Jeg har fått litt strekkmerker på rumpa og lårene, men det skal sies at jeg var i tenårene når jeg drev med tung styrketrening, så det er mye mulig strekkmerkene ville kommet uavhengig av treningen. De er ikke merkbare i det hele tatt da. Jeg sliter med sykdom så det er en stund siden jeg trente, og jeg ville gledelig fått et par ekstra strekkmerker kun for å kunne trene igjen.. Hvor gammel var du Anonymkode: 51313...f71
Lisa Rowe Skrevet 29. september 2020 #9 Skrevet 29. september 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor gammel var du Anonymkode: 51313...f71 17 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå