Gå til innhold

Noen som har trent styrke og fått strekkmerker på rumpa/lår? Er det ekstremt? Hva tenker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil trene kroppen, spesielt rumpa. For har hatt problemer med den i mange år. Hvis det er en ting jeg har ønsket meg så mye er det en fin rumpe med litt volum. 

er bare redd jeg får strekkmerker og at dermed det ødelegger selvtilliten min mer? Istedet for å gjøre det bedre? 

hva tenker dere? Ser det er vanlig å få strekkmerker da man bygger muskler? Og er det jeg skal. 

hva Ambefaler dere meg? 

Anonymkode: 51313...f71

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tviler MEGET sterkt på at du ved å trene rumpa på vanlig måte får så enorm muskelvekst at du får strekkmerker. 
De folka du ser på insta har enten sånne rumper fra naturens side Eller så har de implants. 

Om du har naturlig flat rumpe får du med trening ei  snerten rumpe med litt volum 👍🏼 Bare gå i gang! 

Anonymkode: a8a29...965

• Liker 4
Skrevet

Nei det er ikke vanlig. Tar ganske lang tid å bygge muskler, særlig for damer og særlig i rumpa. Huden rekker fint å evt strekke seg. Legger du inn silikon derimot...

Anonymkode: 80330...fbc

• Liker 1
Skrevet

Hvor mange tråder skal du lage om dette? 

Anonymkode: eb46a...357

• Liker 2
Skrevet

Jeg trener MYE og har aldri fått strekkmerker av det. Har noen små lyse på hoftene fra tenårene eller pre-tenårene, da jeg vokste. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tviler MEGET sterkt på at du ved å trene rumpa på vanlig måte får så enorm muskelvekst at du får strekkmerker. 
De folka du ser på insta har enten sånne rumper fra naturens side Eller så har de implants. 

Om du har naturlig flat rumpe får du med trening ei  snerten rumpe med litt volum 👍🏼 Bare gå i gang! 

Anonymkode: a8a29...965

Takk for tipset😍😇 bestilte proteinshake og er klar for treninh😁😁

Skrevet

Jeg har fått litt strekkmerker på rumpa og lårene, men det skal sies at jeg var i tenårene når jeg drev med tung styrketrening, så det er mye mulig strekkmerkene ville kommet uavhengig av treningen. De er ikke merkbare i det hele tatt da. Jeg sliter med sykdom så det er en stund siden jeg trente, og jeg ville gledelig fått et par ekstra strekkmerker kun for å kunne trene igjen.. 

Skrevet
8 timer siden, Lisa Rowe skrev:

Jeg har fått litt strekkmerker på rumpa og lårene, men det skal sies at jeg var i tenårene når jeg drev med tung styrketrening, så det er mye mulig strekkmerkene ville kommet uavhengig av treningen. De er ikke merkbare i det hele tatt da. Jeg sliter med sykdom så det er en stund siden jeg trente, og jeg ville gledelig fått et par ekstra strekkmerker kun for å kunne trene igjen.. 

Hvor gammel var du

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel var du

17 år. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...