*phair* Skrevet 25. juli 2005 #1 Skrevet 25. juli 2005 Kan noen her anbefale meg en fin side med masse bilder av brudekjoler som ikke ligner på marengs?
Smarties Skrevet 25. juli 2005 #2 Skrevet 25. juli 2005 www.linearaffaelli.com (tror jeg det er), eller www.pronovias.es eller www.lasposa.es (Pronovias og La Sposa er i samme "gruppe", faktisk.) Syns alle disse har en del lekre ting
Annie78 Skrevet 25. juli 2005 #3 Skrevet 25. juli 2005 Finnes det marengskjoler på markedet i dag,da? Var ikke det 80-tallet? Hva legger du egentlig i uttrykket "Marengs"?
*phair* Skrevet 25. juli 2005 Forfatter #4 Skrevet 25. juli 2005 www.linearaffaelli.com (tror jeg det er), eller www.pronovias.es eller www.lasposa.es (Pronovias og La Sposa er i samme "gruppe", faktisk.) Syns alle disse har en del lekre ting ← Nydelig var det. Akkurat noe sånt jeg tenkte på. Takker.
Smarties Skrevet 25. juli 2005 #5 Skrevet 25. juli 2005 Bare hyggelig Jeg syns som sagt de har skrekkelig mye lekkert! Du kan også se på www.panayotis.dk - det er en dansk butikk, som har flere av disse merkene. (Tror de har en par-tre butikker rundt i Danmark.) Der har de også priser liggende inne, og det gir jo kanskje en liten indikasjon på hva det vil koste i Norge.. (Er vel litt dyrere i Norge enn i Danmark, tenker jeg, men...)
Gjest gj Skrevet 25. juli 2005 #7 Skrevet 25. juli 2005 Her også http://somaras.no Ikke noe marengs eller bløtkake der...................
*phair* Skrevet 25. juli 2005 Forfatter #8 Skrevet 25. juli 2005 Her er det mange linker ← Denne var veldig bra.
Tyren Skrevet 26. juli 2005 #9 Skrevet 26. juli 2005 Fikk faktisk linken her inne for en del år tilbake
Tyren Skrevet 26. juli 2005 #10 Skrevet 26. juli 2005 Her er foresten en link til ei som selger orginal kjoler via nettet men til en langt billigere pris enn i butikk.... Utrolig koselig og hjelpsom jente som driver denne. Venninden min kjøpte via henne og ble utrolig fornøyd !
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2005 #11 Skrevet 28. juli 2005 Du får også kjøpt Pronovias i Lillestrøm og Tønsberg. Kjøpt "Tapiz"-modellen selv og er veldig fornøyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå