AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #1 Skrevet 28. september 2020 Hei! Øvelseskjørte med en fyr jeg liker her om dagen, og når vi satte oss i bilen tok han på låret mitt med et godt grep. Hvordan skal jeg tolke dette?? Er det i det hele tatt noe å tolke?? Han ville vel ikke gjort det om han ikke likte meg litt en gang? Vi er gode venner, og kjørte sammen i flere timer, men fikk ikke meg selv til å flørte noe særlig utenom å ta borti han i blant, måtte også være fokusert på å kjøre. Eller er det nok bare meg som ser alt for mye etter tegn på at han liker meg?.. Anonymkode: 9138e...906
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #2 Skrevet 28. september 2020 Litt vanskelig å si. Noen tar mye på folk generelt, andre gjør det med folk de liker. Det er viktig at du sier ifra eller fjerner hånden hans hvis du ikke liker det eller synes det er forstyrrende for kjøringen. Men virker her som at du likte det da. Anonymkode: fcc1e...d55
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #3 Skrevet 28. september 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Litt vanskelig å si. Noen tar mye på folk generelt, andre gjør det med folk de liker. Det er viktig at du sier ifra eller fjerner hånden hans hvis du ikke liker det eller synes det er forstyrrende for kjøringen. Men virker her som at du likte det da. Anonymkode: fcc1e...d55 Ja.. Hadde heldigvis ikke begynt å kjøre enda! Ellers tok han litt på hånda mi mens jeg kjørte, men utenom det har jeg ikke så mange tegn å gå etter, eller, han lot meg jo øvelseskjøre selv om jeg er forferdelig til å kjøre 😅 Anonymkode: 9138e...906
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #4 Skrevet 28. september 2020 Mest sannsynlig var det en slags flørting. Som du i bunn og grunn avviste ved å ikke følge opp. Så det skjer nok ikke igjen med mindre du foretar deg noe. Si at du vil lage middag til han eller noe som takk for øvelseskjøringen. Eller spandere en øl på han Anonymkode: 29cd5...40e
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #5 Skrevet 29. september 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Mest sannsynlig var det en slags flørting. Som du i bunn og grunn avviste ved å ikke følge opp. Så det skjer nok ikke igjen med mindre du foretar deg noe. Si at du vil lage middag til han eller noe som takk for øvelseskjøringen. Eller spandere en øl på han Anonymkode: 29cd5...40e Hvordan kunne jeg fulgt opp? Ta han på låret tilbake? Prøve å ta litt på han underveis, bare borti hendene hans.. Problemet er at vi nå bor i forskjellige byer siden jeg har flyttet, han var bare innom byen min i en dag 😕 så forholdet er jo uansett ikke liv laga, haha. Uff, dette er en fyr jeg har hatt ett crush på i over ett år nå.. Men skal til byen hans noen ganger i høst i fbm studie, så kanskje jeg kan få spandert en øl på han da Anonymkode: 9138e...906
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #6 Skrevet 29. september 2020 Det var selvfølgelig en invitasjon. Man tar ikke på andres lår, med mindre man er interessert i dem. Håper du inviterer ham på øl 😊 Anonymkode: aa132...e15
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #7 Skrevet 29. september 2020 Var det upassende skulle bare gitt han et rapp på fingrene uten forvarsel. Anonymkode: 7eadf...1bb
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #8 Skrevet 30. september 2020 Opplevd dette noen ganger selv også. I andre settinger. Min erfaring er at de vil ha deg seksuelt. Skjønte det ikke til å begynne med, men forstod det på annen oppførsel over tid. Hadde en mann tatt meg på låret i dag, ville jeg blitt veldig ukomfortabel. Kunne like gjerne vært på rumpa. Ville følt samme ubehaget. Anonymkode: 35b2b...21d
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #9 Skrevet 30. september 2020 På 28.9.2020 den 19.38, AnonymBruker skrev: Hei! Øvelseskjørte med en fyr jeg liker her om dagen, og når vi satte oss i bilen tok han på låret mitt med et godt grep. Hvordan skal jeg tolke dette?? Er det i det hele tatt noe å tolke?? Han ville vel ikke gjort det om han ikke likte meg litt en gang? Vi er gode venner, og kjørte sammen i flere timer, men fikk ikke meg selv til å flørte noe særlig utenom å ta borti han i blant, måtte også være fokusert på å kjøre. Eller er det nok bare meg som ser alt for mye etter tegn på at han liker meg?.. Anonymkode: 9138e...906 Når han tafser litt lenger opp en det du definerer som låret, da er det alvor,og du bør stoppe bilen umiddelbart! Anonymkode: cba28...f8e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå