Gå til innhold

Hva syns du om disse skoene?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kjøper ikke sko på nettet til så små barn. Du går i butikk, prøver skoene og får hjelp av de som jobber der. 

Anonymkode: db5f3...e0b

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kjøper ikke sko på nettet til så små barn. Du går i butikk, prøver skoene og får hjelp av de som jobber der. 

Eh jo, det gjør jeg. Sjekker såler, det går faktisk absolutt helt fint. Trenger ikke doktorgrad for å kunne sjekke noen sko.

Anonymkode: 1457d...515

• Liker 10
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja planen var å dra til butikken.Men bussene er stengt og har ikke bil.  Han trenger sko :( derfor spør jeg her om noen har erfaring med disse billige skoene

ts

Anonymkode: 18ea0...471

• Liker 1
Skrevet

Ikke noe fine

Anonymkode: 877a3...dde

Skrevet

De er helt sikkert ok så lenge han ikke går i barnehage.  Ser for meg at de blir søkkbløte og tunge veldig fort. Men så lenge du er obs  så går det jo fint. 

Anonymkode: b9d67...dd7

• Liker 1
Skrevet

Til hjemmebruk ser jeg absolutt ikke et problem med disse skoene😁 pass på at du har 1-1,5 cm å gå på i lengden, og at skoene sitter godt på. 

Anonymkode: 4e251...04e

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eh jo, det gjør jeg. Sjekker såler, det går faktisk absolutt helt fint. Trenger ikke doktorgrad for å kunne sjekke noen sko.

Sjekker såler? 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, IkkeStudentLenger skrev:

Sko bør prøves

Til en toåring..? Skal de si om de ikke kjennes grei ut? 

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sjekker såler? 

Ta ut sålene og la barnet stå oppå så du ser størrelsen! Også gjerne sammenligne med forrige sko.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ta ut sålene og la barnet stå oppå så du ser størrelsen! Også gjerne sammenligne med forrige sko.

Virker som du heller bør få hjelp i butikk. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Virker som du heller bør få hjelp i butikk. 

Vi gjør det samme i skobutikken jeg jobber.. 

• Liker 3
Skrevet

Til en toåring..? Skal de si om de ikke kjennes grei ut? 

Den voksne ser hvordan skoen sitter på, og hvordan barnet går med skoen. Og sjekker at str er rett. 

• Liker 2
Skrevet

Synes de så helt greie ut jeg :) Søte er de åså.

Anonymkode: 561f0...0ba

Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei sønnen min som er 2 år gammel trenger vintersko. Han går ikke  på barnehage enda så da tenker jeg at det går kanskje greit med litt billige sko også?? Hva syns dere? Jeg har sett på disse skoene

https://feetfirst.no/dinsko-varmforet-hoy-stovlett-gronn-flerfarget-323858

Jaa, bare for å svare på det du egentlig spør om, disse skoene er helt fine. Min da toåring brukte slike i barnehagen også, gikk helt fint. Mine barn gikk gjennom 3 skostørrelser fra høst til vår, og jeg kjøpte billige sko. 

Det går også helt fint å kjøpe sko på nettet til barn, det har jeg omtrent alltid gjort, det viktigste at man vet størrelse. Og blir størrelsen feil, kan man alltid bytte. 

Anonymkode: 0c8b8...ade

Skrevet

Jaa, bare for å svare på det du egentlig spør om, disse skoene er helt fine. Min da toåring brukte slike i barnehagen også, gikk helt fint. Mine barn gikk gjennom 3 skostørrelser fra høst til vår, og jeg kjøpte billige sko. 

Det går også helt fint å kjøpe sko på nettet til barn, det har jeg omtrent alltid gjort, det viktigste at man vet størrelse. Og blir størrelsen feil, kan man alltid bytte. 

Anonymkode: 0c8b8...ade

Disse er ikke vanntette. Ble ikke barna dine våte siden de brukte i bhg og da leker barna mye ute

Skrevet

Husk at barnet skal stå oppå sålen, ikke sitte og holde sålen opp under foten. 

Anonymkode: 656c3...c21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...