Yrsa Skrevet 28. september 2020 #1 Skrevet 28. september 2020 Du som har testet positivt for covid-19: Hvilke symptomer var de første du hadde? Hvor lang tid tok det fra du ble smittet, til du utviklet symptomer? Hvorfor valgte du å teste deg? Og hvor lang tid tok det fra du tok testen, til du fikk svar? Jeg har hatt nærkontakt med (minst) en bekreftet smittet person for ca. en uke siden. Har i løpet av helgen kjent på diffuse symptomer som hodepine, hoste, litt tett nese osv. Men ingenting jeg hadde reagert på "til vanlig".. Er så usikker på om jeg burde teste meg, jeg sitter jo uansett i karantene ut uken..
rosemarin Skrevet 28. september 2020 #2 Skrevet 28. september 2020 23 minutter siden, Yrsa skrev: Du som har testet positivt for covid-19: Hvilke symptomer var de første du hadde? Hvor lang tid tok det fra du ble smittet, til du utviklet symptomer? Hvorfor valgte du å teste deg? Og hvor lang tid tok det fra du tok testen, til du fikk svar? Jeg har hatt nærkontakt med (minst) en bekreftet smittet person for ca. en uke siden. Har i løpet av helgen kjent på diffuse symptomer som hodepine, hoste, litt tett nese osv. Men ingenting jeg hadde reagert på "til vanlig".. Er så usikker på om jeg burde teste meg, jeg sitter jo uansett i karantene ut uken.. Det anbefales jo test av nærkontakter uansett symptom eller ikke så vidt jeg har skjønt. Så kjør på. Hoste og hodepine er jo symptomer Uansett da
Yrsa Skrevet 28. september 2020 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2020 5 minutter siden, rosemarin skrev: Det anbefales jo test av nærkontakter uansett symptom eller ikke så vidt jeg har skjønt. Så kjør på. Hoste og hodepine er jo symptomer Uansett da Ja, det er det jeg har forstått også. Føler meg liksom bare så "dum", møte opp til test for litt vondt i hodet liksom..🤷♀️🤷♀️ Men vil jo ikke potensielt smitte noen når jeg er ferdig med karantenen heller.
rosemarin Skrevet 28. september 2020 #4 Skrevet 28. september 2020 3 minutter siden, Yrsa skrev: Ja, det er det jeg har forstått også. Føler meg liksom bare så "dum", møte opp til test for litt vondt i hodet liksom..🤷♀️🤷♀️ Men vil jo ikke potensielt smitte noen når jeg er ferdig med karantenen heller. Så lenge du er nærkontakt er det absolutt innafor 👍 og det er jo tross alt bedre å teste en person for mye enn en for lite, det tror jeg de fleste synes. Og det virker jo som kapasiteten er god nå så
Yrsa Skrevet 28. september 2020 Forfatter #5 Skrevet 28. september 2020 12 minutter siden, rosemarin skrev: Så lenge du er nærkontakt er det absolutt innafor 👍 og det er jo tross alt bedre å teste en person for mye enn en for lite, det tror jeg de fleste synes. Og det virker jo som kapasiteten er god nå så Du har rett! Jeg får bestille meg en time til i morgen, føler meg fortsatt "uggen"..
Hegeeee Skrevet 28. september 2020 #6 Skrevet 28. september 2020 1 minutt siden, Yrsa skrev: Du har rett! Jeg får bestille meg en time til i morgen, føler meg fortsatt "uggen".. Ta en test, det er raskt gjort uansett Og den er ikke spesielt ille. Det kiler i nesa slik som det gjør rett før man nyser og i halsen brekker man seg KANSKJE litt, men det hele er over på et halvt minutt-typ
Anbefalte innlegg