Kanderehjelpe Skrevet 28. september 2020 #1 Skrevet 28. september 2020 (endret) Han mener bestemt at viruset ikke finnes. Jeg tror på det, tror ikke det er i utganspunktet farligere enn en influensa, forskjellen er at dette har vi ikke vaksine mot, noe som akkurat nå gjør det farligere. Faren, siden han ikke tror på dette, dater nye damer hele tiden (utrolig hvor mange damer han finner på tinder som flyr rundt i disse dager) og har sex med forskjellige. Når han skal ha samvær koser, kysser og klemmer han på barnet vårt. Med det utsetter han oss alle for dette viruset, som vi nok overlever, men som flere rundt oss (besteforeldre osv) kanskje ikke gjør. Hva gjør dere i lignende situasjoner? Jeg har ikke lov å nekte han samvær, og synes dette er vanskelig. Endret 3. mai 2021 av Kanderehjelpe 1
Thaila Skrevet 28. september 2020 #2 Skrevet 28. september 2020 Det er veldig spesielt å ikke tro på viruset ja. Veit ikke om han er seriøs eller at han bare ikke bryr seg? Mulig BV kan kobles inn her og gi han en reality check? 4
tussi84 Skrevet 28. september 2020 #3 Skrevet 28. september 2020 Tro på eller ikke tro på. Uansett utfall så har han jo lov til å klemme barnet sitt. Myndighetene mener også at man skal ha normal kontakt ovenfor sine barn. Hvis barna har vært vant til klemming fra fars side for corona kom så stopper man ikke å gjøre det. 6
Annie1990 Skrevet 29. september 2020 #4 Skrevet 29. september 2020 Jeg har snakket med faren om at vi må være forsiktige med hvem vi omgåes. Vi drar ikke på byen eller er ute på noe date. Holder avstand til folk ellers. Jeg var på noen dater i sommer, men holdte god avstand og ga de ingen klem/kyss. Dette forhåpentligvis respekterer faren også. Måtte stoppe han nå fra å dra på et stort selskap med barnet vårt. Kommer folk fra alle kanter. Jeg sa at blir det et utbrudd så blir det så vanskelig å finne smittekjeden. Vi må holde kretsen vår så liten som overhode mulig. Vi har nå et lokalt utbrudd og smittesituasjonen er uoversiktlig. Jeg er ikke redd selv for å få viruset, men er redd for å smitte andre som kanskje ikke tåler det like godt. Jeg vil ikke ha et liv på samvittigheten. Må huske på at viruset er dødelig for de svakeste. Disse må vi beskytte.
Gjest pangolina Skrevet 29. september 2020 #5 Skrevet 29. september 2020 (endret) . Endret 25. november 2020 av pangolina
ItchyBitchySpider Skrevet 29. september 2020 #7 Skrevet 29. september 2020 3 timer siden, Annie1990 skrev: Jeg har snakket med faren om at vi må være forsiktige med hvem vi omgåes. Vi drar ikke på byen eller er ute på noe date. Holder avstand til folk ellers. Jeg var på noen dater i sommer, men holdte god avstand og ga de ingen klem/kyss. Dette forhåpentligvis respekterer faren også. Måtte stoppe han nå fra å dra på et stort selskap med barnet vårt. Kommer folk fra alle kanter. Jeg sa at blir det et utbrudd så blir det så vanskelig å finne smittekjeden. Vi må holde kretsen vår så liten som overhode mulig. Vi har nå et lokalt utbrudd og smittesituasjonen er uoversiktlig. Jeg er ikke redd selv for å få viruset, men er redd for å smitte andre som kanskje ikke tåler det like godt. Jeg vil ikke ha et liv på samvittigheten. Må huske på at viruset er dødelig for de svakeste. Disse må vi beskytte. Men man kan samtidig ikke pålegge eksen sin å leve i sølibat på ubestemt tid. 2
Sylveon Skrevet 29. september 2020 #8 Skrevet 29. september 2020 16 timer siden, Kanderehjelpe skrev: Han mener bestemt at viruset ikke finnes. Jeg tror på det, tror ikke det er i utganspunktet farligere enn en influensa, forskjellen er at dette har vi ikke vaksine mot, noe som akkurat nå gjør det farligere. Faren, siden han ikke tror på dette, dater nye damer hele tiden (utrolig hvor mange damer han finner på tinder som flyr rundt i disse dager) og har sex med forskjellige. Når han skal ha samvær koser, kysser og klemmer han på barnet vårt. Med det utsetter han oss alle for dette viruset, som vi nok overlever, men som flere rundt oss (besteforeldre osv) kanskje ikke gjør. Hva gjør dere i lignende situasjoner? Jeg har ikke lov å nekte han samvær, og synes dette er vanskelig. Jeg syns det er litt vanskelig å plukke opp hva du mener er problemet. Syns du det er problematisk at han går på stevnemøter med forskjellige damer? Han forteller deg om dette siden du har innsikt i hvor mange han treffer og hva han gjør med disse damene? 2
Bingeline Skrevet 30. september 2020 #10 Skrevet 30. september 2020 Vel, koronaviruset er ikkje eit trusspørsmål...
Anbefalte innlegg