Gå til innhold

flytting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i flytte prosess, og dermed medfører det at man oppdager man har en del ting som for mye for et menneske å få flyttet det til neste plass, for min del handler det om et midlertidig lager, men likefult skal jeg få vasket ut av leiligheten. 

Hva gjorde du? hvem kunne du henvende deg til når du trengte hjelp ved flytting?

jeg henvender meg til dere som ikke har nærmeste som kan bidra og støtte, hvordan løste du saken?

Anonymkode: ba552...594

Videoannonse
Annonse
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er i flytte prosess, og dermed medfører det at man oppdager man har en del ting som for mye for et menneske å få flyttet det til neste plass, for min del handler det om et midlertidig lager, men likefult skal jeg få vasket ut av leiligheten. 

Hva gjorde du? hvem kunne du henvende deg til når du trengte hjelp ved flytting?

jeg henvender meg til dere som ikke har nærmeste som kan bidra og støtte, hvordan løste du saken?

Ikke helt sikker på hva du spør om, men da jeg flytta satt jeg en del ting på minilager (citi-self storage brukte jeg). Vi bruker alltid vaskebyrå ved flytting, da får man garanti hvis de som flytter inn godkjenner utvasken..Vi har tenkt å bruke flyttebyrå når vi flytter selv, tidligere har vi hatt stor bil og fått flyttet selv, men nå har vi ikke det. 

Anonymkode: b27f5...f91

Skrevet

De gangene jeg har flyttet har jeg alltid hatt et sted å flytte til, så jeg har aldri hatt noe på lager.  Jeg har pakket alt selv, men selve flyttingen overlater jeg til et flyttebyrå. Og når leiligheten er tømt har jeg vasket selv noen ganger, og noen ganger leid inn folk til å vaske for meg 😄

Anonymkode: 26c5b...b67

Skrevet (endret)

Pakket alt selv og leide flyttefirma som båret og kjørte ting over til den nye boligen hvor jeg pakket ut. Men hvis du må ha tingene dine ut av nåværende bolig FØR du flytter i den nye, ville jeg leid lagringsplass, eventuelt bedt familie eller venner som har ledig plass om du kunne oppbevart noe hos dem i en kort periode. 

Endret av Drizzt
Skrevet
14 minutter siden, Drizzt skrev:

Pakket alt selv og leide flyttefirma som båret og kjørte ting over til den nye boligen hvor jeg pakket ut. Men hvis du må ha tingene dine ut av nåværende bolig FØR du flytter i den nye, ville jeg leid lagringsplass, eventuelt bedt familie eller venner som har ledig plass om du kunne oppbevart noe hos dem i en kort periode. 

jeg har igrunn gjort det, men kjenner kreftene ikke er der at jeg kan gjøre alt alene, en liten støtte ville betydd enormt. Men har ingen jeg kan spørre. 

- jeg har leid lagringplass, som en mellom lagring, men ser tingene er mer enn det jeg trodde jeg hadde, og samtidig om jeg rekke til riktig tidspunkt alt sammen, jeg tviler. 

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg har igrunn gjort det, men kjenner kreftene ikke er der at jeg kan gjøre alt alene, en liten støtte ville betydd enormt. Men har ingen jeg kan spørre. 

- jeg har leid lagringplass, som en mellom lagring, men ser tingene er mer enn det jeg trodde jeg hadde, og samtidig om jeg rekke til riktig tidspunkt alt sammen, jeg tviler. 

Du kan leie inn hjelp - legg ut oppdrag på mittanbud og beskriv hva du trenger hjelp med.

Pakke, bære, kjøre bort, osv. Det er også en bra mulighet å kvitte deg med det du ikke trenger lenger. :)

Skrevet
43 minutter siden, Drizzt skrev:

Du kan leie inn hjelp - legg ut oppdrag på mittanbud og beskriv hva du trenger hjelp med.

Pakke, bære, kjøre bort, osv. Det er også en bra mulighet å kvitte deg med det du ikke trenger lenger. :)

ville du brukt anbudstorget?

Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

ville du brukt anbudstorget?

Jeg har kun brukt mittanbud til små oppdrag noen få ganger og er fornøyd med responsen. Hvis man ser bort fra åpenbart useriøse henvendelser, så er det også ordentlige folk der som gjør en bra jobb. Et alternativ er å spørre rundt blant venner og bekjente om noen kunne tenkt seg å hjelpe deg mot en liten betaling.

Nylig hjalp jeg en venninne som trengte hjelp å få vasket det nye huset sitt og fikk en hel pizza for eksempel 😄Så slapp vi middagslaging den dagen.

Endret av Drizzt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...